Новомосковський посуд відновив довоєнні обсяги виробництва та продажі до 70%

Металообробка Новини
Новомосковський посуд відновив довоєнні обсяги виробництва та продажі до 70%

“Новомосковський посуд” відновив довоєнні обсяги виробництва та продажі до 70%, а у червні навіть перевиконав скоригований план на 8%. Про це повідомляє прес-служба української промислової компанії “Інтерпайп”.

У корпорації зазначили, що з початку повномасштабного вторгнення робота заводу була паралізована повністю. Перший місяць виробництво вимушено простоювало, були втрачені контракти з традиційними клієнтами у Середній Азії та СНГ, продажі в Україні впали майже до нуля.

Вже в квітні “Новомосковський посуд” почав працювати однією зміною, проте стикнувся з численними проблемами. Зокрема, ціни на сировину різко зросли: метал подорожчав на 29%, фрит – на 44%, електроенергія – на 40%. Більш того, через зруйновану логістику транспортне плече доставки продукції збільшилось майже втричі, до 30 днів, а разом з тим і її вартість.

До того ж через руйнування та окупацію Маріуполя втрачений постачальник холоднокатаного металу для виробництва емальованого посуду. Наразі є запас сировини на кілька місяців, що допоможе втримати рівень виробництва та зберегти робочі місця, і підприємство шукаємо нових постачальників, головним чином, у Євросоюзі.

“Аби зупинити падіння продажів ми посилили команду з продажів у Європу. Західноєвропейські споживачі відмовляються від російського посуду і переходять на українську продукцію. Також ми розширили клієнтську базу у дружніх нам країнах Прибалтики та Східної Європи, розробили маршрути для доставки посуду у Грузію, Вірменію та Азербайджан”, – розповів директор “Новомосковського посуду” Миколай Коба.

У травні відновили роботу із найбільшими українськими клієнтами – мережами АТБ та “Епіцентр”, спростили систему знижок для інших гуртових клієнтів, адже їх склади у Харкові, Києві були знищені бомбами.

“Підтримуємо тренд та у липні готуємось до виробництва десятків тисяч одиниць кухлів та маленьких мисок з деколями з патріотичними мотивами”, – розповів Коба.

“Інтерпайп” – українська промислова компанія, виробник сталевих труб та залізничної продукції. Продукція компанії постачається більш ніж у 80 країн світу через мережу торгових офісів, розміщених на ключових ринках Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2021 року “Інтерпайп” реалізував 602 тис. т трубної продукції та 174 тис. т залізничної продукції. Продаж залізничних продуктів здійснюється під брендом KLW.

В “Інтерпайпі” працюють 10 тис. співробітників. У 2021 році компанія перерахувала до бюджетів усіх рівнів майже 3 млрд грн.

Новини

3 Травня 2024

Польща має заборонити імпорт російської металопродукції через свої порти – експерт

Якщо акциз на пальне підвищують до європейського рівня, варто збільшити й зарплату – експерт

ArcelorMittal планує розширення компанії у Бразилії

Туреччина збільшила експорт арматури на 8,9%

Морські перевезення стимулюватимуть зростання експорту продукції ГМК – НБУ

Великий бізнес з початку 2024 року сплатив майже 160 млрд грн податків 

Україна і Британія починають реалізацію проєктів у сфері зелених інновацій в енергетиці

Nippon Steel знадобиться більше часу для завершення угоди з купівлі US Steel

КНДР відправила до росії балістичні ракети

Японські торгові доми очікують скорочення прибутків від металургійного бізнесу

Реальна собівартість електроенергії для населення становить 3,5 грн – Кучеренко

Міжнародна торгова палата закликала ЄС до діалогу щодо вуглецевого мита

Польща за три місяці імпортувала 378,7 тис тонн сталі 

Уряд зобов’язав УЗ перерахувати 1,5 млрд грн до бюджету

АМПУ отримало нове лоцманське судно для портів на Дунаї

Німеччина у січні-лютому імпортувала 155 тис тонн сталі 

ВСІ НОВИНИ ⇢