Залізничний транзит вантажів Україною буде оплачуватися за внутрішніми тарифами

Економіка Новини Транспорт
Залізничний транзит вантажів Україною буде оплачуватися за внутрішніми тарифами

“Укрзалізниця” з 15 лютого на період воєнного стану та 90 днів після його скасування стягуватиме плату за транзитні вантажоперевезення за ставками внутрішніх тарифів.

“Після початку повномасштабної російської агресії Україна припинила участь у Тарифній угоді залізничних адміністрацій (залізниць) держав-учасниць СНД, у рамках якої щорічно затверджувалася тарифна політика для перевезень транзитних вантажів. Півтора місяці поточного року ми працювали без затверджених транзитних тарифів”, – розповів заступник директора департаменту комерційної роботи “Укрзалізниці” Валерій Ткачов, пише Інтерфакс-Україна.

“У якості тимчасового заходу на період воєнного стану та 90 днів після нього було прийнято рішення нараховувати плату за перевезення транзитних вантажів територією України за правилами та тарифами Збірника тарифів (на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов’язані з ними послуги) із застосуванням діючих коефіцієнтів”, – пояснив Ткачов.

Зміна порядку нарахування плати за транзит затверджена наказом Мінінфраструктури від 13 січня 2023 року №27 “Про деякі питання встановлення залізничних транзитних тарифів” із змінами наказом №72 від 8 лютого, який пройшов реєстрацію у Мін’юсті.

Із початку 2023 року “Укрзалізниця” здійснювала резервування коштів за транзитні перевезення на рахунках компаній-експедиторів. Після офіційного введення в дію наказу Мінінфраструктури платежі за здійснені перевезення будуть перераховані та списані відповідно до чинного порядку.

Розмір плати за транзитні перевезення залежить від номенклатури вантажів, відстань перевезення, роду рухомого складу. Розмір тарифу за перевезення низки вантажів під час застосування нового порядку нарахування плати може збільшитися, уточнили в “Укрзалізниці”.

У січні 2023 року обсяг транзитних перевезень “Укрзалізниці” зріс у два рази порівняно із груднем 2022 року – до 87,6 тис. тонн. Торік на транзит припадало 1,8% у загальному обсязі перевезень 150,6 млн тонн. Найбільше вантажів перевозилося у внутрішньому сполученні – 51%. Джерело: https://biz.censor.net/n3400004

Новини

3 Травня 2024

Польща має заборонити імпорт російської металопродукції через свої порти – експерт

Якщо акциз на пальне підвищують до європейського рівня, варто збільшити й зарплату – експерт

ArcelorMittal планує розширення компанії у Бразилії

Туреччина збільшила експорт арматури на 8,9%

Морські перевезення стимулюватимуть зростання експорту продукції ГМК – НБУ

Великий бізнес з початку 2024 року сплатив майже 160 млрд грн податків 

Україна і Британія починають реалізацію проєктів у сфері зелених інновацій в енергетиці

Nippon Steel знадобиться більше часу для завершення угоди з купівлі US Steel

КНДР відправила до росії балістичні ракети

Японські торгові доми очікують скорочення прибутків від металургійного бізнесу

Реальна собівартість електроенергії для населення становить 3,5 грн – Кучеренко

Міжнародна торгова палата закликала ЄС до діалогу щодо вуглецевого мита

Польща за три місяці імпортувала 378,7 тис тонн сталі 

Уряд зобов’язав УЗ перерахувати 1,5 млрд грн до бюджету

АМПУ отримало нове лоцманське судно для портів на Дунаї

Німеччина у січні-лютому імпортувала 155 тис тонн сталі 

ВСІ НОВИНИ ⇢