WSA оцінила перспективи сталевого попиту у Китаї

Економіка Металургія Новини
WSA оцінила перспективи сталевого попиту у Китаї

За даними Всесвітньої Асоціації сталі (WSA), попит на сталь у Китаї скоротився як у 2021, так і в 2022 році, оскільки економіка Китаю різко сповільнилася через несподівані обмеження, що поширилися по всій країні.

Негативна динаміка в будівельному секторі, що спостерігалася в 2021 році, посилилася в 2022: всі ключові індикатори ринку нерухомості опинилися в глибоко негативній зоні. 2022 року площа нещодавно розпочатих проектів скоротилася на 39,4%, а інвестиції в нерухомість скоротилися на 10,0%, що стало першим зниженням у річному обчисленні за 25 років.

Цей різкий спад чинитиме тиск на будівельну діяльність у 2023–2024 роках, але у другій половині 2023 року в секторі нерухомості, ймовірно, відбудеться невелике пожвавлення завдяки заходам державної підтримки. Очікується, що відновлення ринку нерухомості продовжиться у 2024 році, але буде помірним.

Інвестиції в інфраструктуру значно зросли на 9,4% завдяки державній підтримці, але здебільшого вони були зосереджені на менш металомістких областях, таких як системи водопостачання, телекомунікації та логістика. У 2023 році інфраструктурний сектор може як і раніше отримувати вигоду від проектів, розпочатих наприкінці 2022 року, хоча зростання може сповільнитися у 2024 році, якщо у 2023 році не розпочнуться великомасштабні проекти.

Показники виробничого сектору Китаю у 2022 році були слабкими, хоча експорт був відносно добрим. Очікується, що виробничий сектор продемонструє лише помірне відновлення у 2023–2024 роках при уповільненні експорту.

Виробництво автомобілів зросло на 3,4% у 2022 році, в основному за рахунок зростання на 11,2% у сегменті легкових автомобілів. Виробництво комерційних автомобілів впало на 31,9% у 2022 році.

Ще один стрибок у виробництві автомобілів на нових джерелах енергії був відзначений у 2022 році, коли виробництво збільшилося на 96,9% до 7,06 млн. одиниць, що становить 25,7% від загального обсягу виробництва автомобілів. Очікується, що у 2023-2024 роках автомобільна промисловість продемонструє дещо слабші результати, оскільки не очікується запровадження нових заходів стимулювання.

Очікується, що після зниження на 3,5% у 2022 році загальний попит на сталь у Китаї зросте на 2,0% у 2023 році. Очікується, що у 2024 році він залишиться на колишньому рівні.

Новини

3 Травня 2024

Польща має заборонити імпорт російської металопродукції через свої порти – експерт

Якщо акциз на пальне підвищують до європейського рівня, варто збільшити й зарплату – експерт

ArcelorMittal планує розширення компанії у Бразилії

Туреччина збільшила експорт арматури на 8,9%

Морські перевезення стимулюватимуть зростання експорту продукції ГМК – НБУ

Великий бізнес з початку 2024 року сплатив майже 160 млрд грн податків 

Україна і Британія починають реалізацію проєктів у сфері зелених інновацій в енергетиці

Nippon Steel знадобиться більше часу для завершення угоди з купівлі US Steel

КНДР відправила до росії балістичні ракети

Японські торгові доми очікують скорочення прибутків від металургійного бізнесу

Реальна собівартість електроенергії для населення становить 3,5 грн – Кучеренко

Міжнародна торгова палата закликала ЄС до діалогу щодо вуглецевого мита

Польща за три місяці імпортувала 378,7 тис тонн сталі 

Уряд зобов’язав УЗ перерахувати 1,5 млрд грн до бюджету

АМПУ отримало нове лоцманське судно для портів на Дунаї

Німеччина у січні-лютому імпортувала 155 тис тонн сталі 

ВСІ НОВИНИ ⇢