Українське Дунайське пароплавство відновлює флот класу річка-море

Економіка Новини Транспорт
Українське Дунайське пароплавство відновлює флот класу річка-море

«Українське Дунайське пароплавство» розпочало відновлення морського суховантажного флоту. Про це повідомив генеральний директор компанії Дмитро Москаленко, передає «Бізнес.Цензор».

«Починаємо програму розвитку та відновлення морських перевезень! Відновлюємо наш морський суховантажний флот. Це найбільш затребуваний сьогодні вид суден на Дунаї, який активно задіяний у експорті української агарної продукції», – сказав Москаленко.

Він нагадав, що раніше морські судна пароплавства були передані у чартер.

«На мій погляд, договори фрахтування, укладені за минулого керівництва, відверто суперечили інтересам пароплавства. Судна фактично «вбивалися», пароплавство отримувало мізерні суми. Проте довелося чекати завершення терміну договорів, бо фрахтувальники не погоджувалися розірвати договори раніше передбаченого строку», – зазначив Москаленко.

За його словами, перші повернуті судна наразі стають на ремонт, бо знаходяться в незадовільному стані.

«Стартуємо з суховантажного судна «Вилково», яке перебувало у чартері з березня 2017 року… Уже цього літа відновлене та модернізоване судно почне працювати на інтереси України», – додав Москаленко.

Теплохід «Вилково» – п’яте із серії суден, збудованих на замовлення УДП на португальській верфі Віана ду Каштелу (проєкт Р-845, тип «Ізмаїл»: усього побудовано шість суден серії).

Державний прапор на судні було піднято 8 липня 1993 року.

Це універсальне суховантажне судно, призначене для перевезення генеральних, навалочних вантажів різної номенклатури, зерна, контейнерів.

Новини

3 Травня 2024

Польща має заборонити імпорт російської металопродукції через свої порти – експерт

Якщо акциз на пальне підвищують до європейського рівня, варто збільшити й зарплату – експерт

ArcelorMittal планує розширення компанії у Бразилії

Туреччина збільшила експорт арматури на 8,9%

Морські перевезення стимулюватимуть зростання експорту продукції ГМК – НБУ

Великий бізнес з початку 2024 року сплатив майже 160 млрд грн податків 

Україна і Британія починають реалізацію проєктів у сфері зелених інновацій в енергетиці

Nippon Steel знадобиться більше часу для завершення угоди з купівлі US Steel

КНДР відправила до росії балістичні ракети

Японські торгові доми очікують скорочення прибутків від металургійного бізнесу

Реальна собівартість електроенергії для населення становить 3,5 грн – Кучеренко

Міжнародна торгова палата закликала ЄС до діалогу щодо вуглецевого мита

Польща за три місяці імпортувала 378,7 тис тонн сталі 

Уряд зобов’язав УЗ перерахувати 1,5 млрд грн до бюджету

АМПУ отримало нове лоцманське судно для портів на Дунаї

Німеччина у січні-лютому імпортувала 155 тис тонн сталі 

ВСІ НОВИНИ ⇢