ФДМУ виставив на продаж Білгород-Дністровський порт зі знижкою 50% 

Економіка Новини Транспорт
ФДМУ виставив на продаж Білгород-Дністровський порт зі знижкою 50% 

Фонд держмайна (ФДМУ) переніс повторний приватизаційний аукціон із продажу “Білгород-Дністровського морського торговельного порту” (МТП), призначивши його на 14 червня. За даними ФДМУ, стартову ціну об’єкта знижено вдвічі – до 92,46 млн (без ПДВ), повідомляє Інтерфакс-Україна.

Аукціон відбудеться у системі “ProZorro.Продажі”. Розмір гарантійного внеску становить 18,49 млн грн.

Як повідомлялося, повторний аукціон із продажу Білгород-Дністровського МТП було призначено на 6 червня. Оголошена стартова ціна становила 184,92 млн грн (без ПДВ). Розмір гарантійного внеску – 36,98 млн грн.

Раніше повідомлялося, що переможець попереднього аукціону з продажу “Білгород-Дністровського МТП”, який відбувся 13 березня, ТОВ “Укрдонінвест” бізнесмена Віталія Кропачова відмовився від купівлі порту на етапі узгодження умов договору купівлі-продажу з регіональним відділенням ФДМУ в Одеській та Миколаївській областях.

У компанії уточнили, що ціна продажу порту на аукціоні, який вона виграла, становила 264,12 млн грн (з ПДВ), також повідомлялося, що “Укрдонінвест” не вимагав повернення гарантійного внеску у розмірі 18,76 млн грн.

Призначений на 3 березня перший аукціон із продажу зазначеного порту зі стартовою ціною 187,57 млн грн не відбувся.

Фонд держмайна зазначав, що заснований у 1971 році Білгород-Дністровський порт збитковий, проте з 2022 року підприємство “відіграє важливу роль у забезпеченні світової продовольчої безпеки як логістичний центр для портів на Дунаї”.

ДП “Білгород-Дністровський морський торговельний порт” спеціалізується на перевалці лісових вантажів, мінеральних добрив, залізорудних котунів, металопродукції та зернових вантажів. Основним видом його діяльності, згідно зі статутом, є допоміжне обслуговування водного транспорту.

З 1 квітня 2022 року Білгород-Дністровський морський порт використовується як логістичний центр для портів на Дунаї. Порт приймає вантажі на автомобілях і відправляє їх у вагонах. З травня того ж року підприємство розпочало відвантаження зернових, перевалку залізорудних котунів та перевантаження металопродукції.

До складу порту також входять дев’ять суден, чотири тепловози, 18 портальних кранів та 56 транспортних засобів (частина надана в оренду). 

Новини

3 Травня 2024

Польща має заборонити імпорт російської металопродукції через свої порти – експерт

Якщо акциз на пальне підвищують до європейського рівня, варто збільшити й зарплату – експерт

ArcelorMittal планує розширення компанії у Бразилії

Туреччина збільшила експорт арматури на 8,9%

Морські перевезення стимулюватимуть зростання експорту продукції ГМК – НБУ

Великий бізнес з початку 2024 року сплатив майже 160 млрд грн податків 

Україна і Британія починають реалізацію проєктів у сфері зелених інновацій в енергетиці

Nippon Steel знадобиться більше часу для завершення угоди з купівлі US Steel

КНДР відправила до росії балістичні ракети

Японські торгові доми очікують скорочення прибутків від металургійного бізнесу

Реальна собівартість електроенергії для населення становить 3,5 грн – Кучеренко

Міжнародна торгова палата закликала ЄС до діалогу щодо вуглецевого мита

Польща за три місяці імпортувала 378,7 тис тонн сталі 

Уряд зобов’язав УЗ перерахувати 1,5 млрд грн до бюджету

АМПУ отримало нове лоцманське судно для портів на Дунаї

Німеччина у січні-лютому імпортувала 155 тис тонн сталі 

ВСІ НОВИНИ ⇢