Україна планує взяти на себе страхування ризиків у зерновому коридорі

Економіка Новини
Україна планує взяти на себе страхування ризиків у зерновому коридорі

Україна застрахувала всі торгові судна, які здійснюють експорт та імпорт товарів через дунайські порти, та розглядає можливість страхування суден, які йтимуть зерновим коридором у Чорному морі. Про це заявив прем‘єр-міністр Денис Шмигаль, передає «Укрінформ».

Україна застрахувала всі торгові судна, які здійснюють експорт та імпорт товарів через дунайські порти. Зараз ми на уряді обговорюємо і, переконаний, ухвалимо рішення про страхування суден і відповідних компаній, які йтимуть по «зерновому коридору»”, — сказав Шмигаль на конференції послів України у четвер, 3 серпня.

За його словами, ризики стосовно Чорного моря очевидні.

Це спрацює один раз. Ми розуміємо, що у випадку якщо росіяни затоплять або підірвуть будь-яке торгове судно, це колосально ускладнить нашу роботу з партнерами щодо зернового коридору. Тому, звичайно, потрібна підтримка партнерів, щоб цього не сталося. Але зі свого боку ми такі ризики страхуємо за рахунок нашого бюджету”, — додав прем’єр.

Після оголошення про вихід із Чорноморської зернової ініціативи 17 липня російські терористи почали завдавати щоденних масованих ударів по Одеській області, в результаті яких пошкоджень зазнає інфраструктура міжнародних та українських трейдерів і перевізників. Окрім того, Росія погрожує атаками на цивільні судна, котрі прямуватимуть в українські порти.

Головне управління розвідки Міністерства оборони України оприлюднило закриту доповідь для кремлівської верхівки, яка свідчить, що дії РФ зі зриву зернової угоди є частиною єдиного заздалегідь розробленого плану.

На початку червня Кабінет міністрів затвердив Порядок надання гарантій компенсації шкоди, заподіяної фрахтувальникам, операторам та/або власникам морських суден та суден внутрішнього плавання під українським та іноземними прапорами (крім Росії та Білорусі) внаслідок російської збройної агресії. Згідно з порядком, компенсація надаватиметься судновласнику, якому страховик письмово відмовив у відшкодуванні шкоди, заподіяної внаслідок російської збройної агресії. Право на компенсацію матимуть тільки ті судновласники, які уклали договір страхування або P&I (Protection and Indemnity) поліс у порядку, установленому законодавством України чи іншої держави.

У лютому Верховна Рада підтримала зміни до Закону «Про Державний бюджет України на 2023 рік», які надають фрахтувальникам, операторам та/або власникам морських суден та суден внутрішнього плавання гарантії компенсації шкоди, заподіяної внаслідок агресії Росії. На ці цілі передбачено до 20 млрд грн.

Новини

17 Травня 2024

США не хочуть віддавати U.S.Steel японцям

У I кварталі виручка Vallourec скоротилась на 26%

Шведська компанія хоче побудувати ще чотири заводи водневої металургії

Єврокомісія почала розслідувати імпорт білої жерсті з Китаю

Dunaferr модернізує прокатні стани

Нафтогаз з початку року запустив 7 нових свердловин – Шмигаль

Україна запропонувала Аргентині та Чилі зону вільної торгівлі

Внаслідок бойових дій на території України викиди СО2 сягнули 180 млн тонн

Китай інвестує у зелене авіаційне паливо

російські порти знизили перевалку вантажів на 4%

Виробництво сталі в Китаї скоротилось на 3%

Металурги у квітні збільшили експорт довгого прокату на 7,6%

Уряд змінив порядок бронювання від мобілізації на підприємствах двох сфер економіки

Україна вийшла на максимальну потужність імпорту електроенергії з ЄС

Уряд виділив 1,5 млрд грн для відновлення Зміївської та Трипільської ТЕС

Данія виділить Україні новий пакет військової допомоги на 750 млн євро

ВСІ НОВИНИ ⇢