Логістика є однією з головних проблем в роботі металургів

Металургія Новини Теми дня Транспорт
Логістика є однією з головних проблем в роботі металургів

Головними проблемами в роботі українських металургійних заводів є логістика та постійна ракетна загроза: експорт продукції ускладнюється через блокаду чорноморських портів Росією та обстріли дунайського порту Ізмаїлу, де працівники бояться працювати під прицілом Москви. Про це говориться в матеріалі французької інформаційної агенції AFP, журналісти якої відвідали Запоріжсталь групи Метінвест та завод АрселорМіттал у Кривому Розі.

“Минулого місяця Метінвесту вдалося відправити вантаж на трьох суднах, які застрягли в чорноморських портах ще з початку війни, але судновласники бояться відправляти більше суден”, – пише AFP і додає, що наразі Метінвест покладає надії на альтернативний чорноморський маршрут, який тестує Україна.

Французькі журналісти зазначають, що на АрселорМітталі також зізналися, що у “надзвичайно складних умовах” було створено “альтернативні логістичні схеми” для заводу. Адже раніше комбінат експортував 85% готової продукції переважно на Близький Схід і до Африки, а зараз більша частина йде до Європи.

“Обсяги виробництва на АрселорМіттал Кривий Ріг незначні проти довоєнного часу. Але сталь заводів буде потрібна потім – для повоєнної відбудови України”, – пише AFP. 

Журналісти вказують: такі металургійні заводи є ключовими для економіки України та підтримання виробництва. Саме їх робота навіть на знижених потужностях свідчить про стійкість галузі.

“Від початку війни металургійна промисловість України, що розташована переважно в прифронтових регіонах, втрачала заводи, персонал, постачальників та доступ до надважливих експортних хабів. Такі втрати допомагають зрозуміти підрахунки Світового банку, за даними якого економіка України зазнала величезних збитків у розмірі 411 мільярдів доларів за перший рік війни”, – написало видання.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що Україна з початку роботи тимчасового гуманітарного коридору експортувала майже 90 тисяч тонн металопродукції та понад 172 тис. тонн залізорудної сировини. Балкери Primus, Anna Theresa, Оcean Courtesy, Puma та Ying Hao01 вивезли продукцію меткомбінатів Азовсталь, Запоріжсталь, Каметсталь та АрселорМіттал Кривий Ріг, а також залізорудну сировину ГЗК групи Метінвест.

Новини

16 Травня 2024

Thyssenkrupp скоротила квартальний збиток майже утричі

Суха Балка оновлює обладнання шахти Ювілейна

Туреччина відправляє до ЄС російську нафту, видаючи її за свою

Порт Констанца отримає інвестиції у розмірі 130 млн євро

Thyssenkrupp повідомила про збитки

Байден збільшив мито на китайські сонячні панелі

В Україні ввечері знову обмежать електроенергію для промислових споживачів

Окупанти обстріляли одну з шахт у Донецькій області

Концерн Rheinmetall побудує в Україні підприємство з виробництва ППО 

Відключення електроенергії триватимуть до вересня і точно будуть зимою

Наступні два роки українці житимуть з дефіцитом електроенергії

У світі продовжує зростати попит на викопне паливо

Відвантаження плоского прокату за кордон зросло на 87,6%

CEO Cleveland-Cliffs переконаний що уряд не схвалить пропозицію Nippon Steel щодо купівлі U.S. Steel

Єврокомісія поліпшила прогноз зростання економіки ЄС у 2024 році

У квітні відвантаження феросплавів зросли вперше з початку року на 209%

ВСІ НОВИНИ ⇢