УЗ просять не підвищувати тариф на вантажні перевезення

Економіка Новини Теми дня Транспорт
УЗ просять не підвищувати тариф на вантажні перевезення

Українська зернова асоціація стурбована намірами державного монополіста АТ «Укрзалізниця» підвищити на 20% тарифи на вантажні залізничні перевезення наступного року, а також штучним підвищенням вартості на використання вантажних вагонів. Про це йдеться в офіційній заяві Асоціації.

«Такі кроки призведуть до здорожчання логістики для аграріїв, яка вже зараз з’їдає левову частку експортної ціни зерна і робить його вирощування збитковим. В умовах, коли експорт зернових та олійних значно обмежений через війну і дорогу логістику (високі тарифи на фрахт суден і страхування через ризики війни), аграрії цього року фактично продовжують працювати в збиток», – наголошують у Асоціації.

За оцінками фахівців, втрати у сільському господарстві через зменшення виробництва, блокаду портів та здорожчання виробничих факторів перевищують $25 млрд. При цьому втрати від недоотриманого врожаю агрокультур оцінюються у понад $10 млрд. Водночас, внаслідок військової агресії російської федерації, Україна втратила близько 25-30% посівних площ, що вже призвело до суттєвого зниження виробництва зерна.

«Підвищення залізничних тарифів на вантажні перевезення та здорожчання вартості використання вагонів заведе аграріїв у ще більші збитки і вони скоротять посівні площі під урожай 2024 року. В умовах, коли експорт зернових та олійних є одним із основних джерел валютних надходжень до країни, скорочення посівних площ під цими культурами автоматично означає падіння експорту і валютної виручки. Скорочення виробництва, а відтак і експорту зернових та олійних, призведе до падіння і вантажних перевезень «Укрзалізниці» та її доходів. Таким чином, зростання тарифів призведе до негативного результату для самої «Укрзалізниці», – підкреслили в УЗА.

В умовах війни, а також загрози скорочення фінансової допомоги для бюджету України зі сторони партнерів, це матиме катастрофічні наслідки для всієї економіки.

«Підвищення тарифів призведе до прискорення інфляції, а скорочення валютних надходжень приведе до подальшої девальвації гривні і додатковому тиску на показник інфляції. В результаті, вся економіка і споживачі України постраждають від рішення АТ «Укрзалізниця» підвищити тарифи на вантажні перевезення. УЗА закликає уряд та АТ «Укрзалізниця» до діалогу з бізнесом та пошуку взаємоприйнятних рішень», – резюмували в Асоціації.

Новини

16 Травня 2024

Thyssenkrupp скоротила квартальний збиток майже утричі

Суха Балка оновлює обладнання шахти Ювілейна

Туреччина відправляє до ЄС російську нафту, видаючи її за свою

Порт Констанца отримає інвестиції у розмірі 130 млн євро

Thyssenkrupp повідомила про збитки

Байден збільшив мито на китайські сонячні панелі

В Україні ввечері знову обмежать електроенергію для промислових споживачів

Окупанти обстріляли одну з шахт у Донецькій області

Концерн Rheinmetall побудує в Україні підприємство з виробництва ППО 

Відключення електроенергії триватимуть до вересня і точно будуть зимою

Наступні два роки українці житимуть з дефіцитом електроенергії

У світі продовжує зростати попит на викопне паливо

Відвантаження плоского прокату за кордон зросло на 87,6%

CEO Cleveland-Cliffs переконаний що уряд не схвалить пропозицію Nippon Steel щодо купівлі U.S. Steel

Єврокомісія поліпшила прогноз зростання економіки ЄС у 2024 році

У квітні відвантаження феросплавів зросли вперше з початку року на 209%

ВСІ НОВИНИ ⇢