Залізничні перевезення в Польщі у 2023 році скоротились на 3,2%

Економіка Новини Транспорт
Залізничні перевезення в Польщі у 2023 році скоротились на 3,2%

Обсяг перевезень залізничним транспортом Польщі за підсумками 2023 року скоротився на 3,2% у порівнянні з 2022 роком – до 230 млн т. Про це свідчать дані Польського статистичного управління (GUS), повідомляє Parkiet.

Загальний обсяг перевезень транспортом за минулий рік становив 570,3 млн т, що на 2,2% менше порівняно з 2022 роком, та є найнижчим результатом за останні три роки. Зниження відбулося майже по всім видам перевезень, окрім автомобільного транспорту.

Зниження перевезень залізницею викликано, переважно, зменшенням обробки паливних вантажів, зокрема вугілля, а також сталі. Як очікують місцеві залізничні оператори, 2024 рік може стати важчим для галузі.

«Що стосується залізничного транспорту, то можна очікувати погіршення показників, особливо в квітні-липні через зменшення обсягів перевезень вугілля. Не слід очікувати й значного росту перевезень вантажів, динаміка яких, безсумнівно, буде сформована економічним станом Німеччини. Ситуація в Україні та Німеччині, безумовно, визначить, яким буде ринок у 2024 році», – коментує Анджей Павловський, президент Ciech Cargo.

Зазначимо, Польща є основним напрямком експорту-імпорту продукції з та в Україну після початку повномасштабного російського вторгнення. За останні два роки польський транспорт обробив велику кількість українських вантажів, але останні події на кордоні значно перешкоджатимуть перевезенням у 2024 році.

За даними GUS, у 2022 році залізниці Польщі обробили 237,6 млн т вантажів, що на 0,1% менше у порівнянні з 2021 роком. На експорт було відвантажено 12,4 млн т вантажів, імпортних вантажів оброблено 20,3 млн т, транзитом – 3 млн т, у внутрішньому сполученні – 64,3 млн т. Найбільша частка у загальному обсязі перевезень транспортом у 2022 році припала на залізну руду й іншу продукцію ГМК – 23,7%. Ще 5,2% зайняла металопродукція.

Новини

6 Вересня 2024

У липні інфляція зросла до 5,4%

Зелений перехід сталеливарних виробників під загрозою – EUROFER

Туреччина збільшила імпорт брухту до 11,6 млн тонн

Канада вводить антидемпінгові мита на катанку з Китаю, Єгипту та В’єтнаму

Швеція виділить майже $50 млн на підтримку енергосектору України

Галущенко обіцяє, що зима пройде нормально

Україна домовляється щодо збільшення імпорту електроенергії з ЄС

Уніфікація тарифів на вантажні перевезення УЗ не має економічного обгрунтування – експерт

Європейський ринок г/к рулону найслабший за останні роки

Уряд прийняв всі необхідні рішення щодо релокації шахт – Шмигаль

Галущенко відзвутував про сотні мегават нових потужностей

Linde India придбає промислові газові активи Tata Steel на сталеливарному заводі Kalinganagar

В Бразилії знизились ціни на гарячекатаний рулон

Дніпровський метзавод знизив виробництво прокату на 54,6%

Канадська Cyclone Metals розпочала виробництво окатишів прямого відновлення

Будівництво в Євросоюзі у червні зросло на 1,4%

ВСІ НОВИНИ ⇢