З вересня минулого року Укрзалізниця майже припинила реалізацію металобрухту

Металургія Новини Теми дня
З вересня минулого року Укрзалізниця майже припинила реалізацію металобрухту

За інформацію Об’єднання підприємств “Укрметалургпром” починаючи з вересня 2023 року реалізацію металобрухту, що утворювався на підприємствах “Укрзалізниці”, майже повністю припинено. Про це повідомив заступник голови парламентського комітету Дмитро Кисилевський.

“Це негативно вплинуло на виробничий процес та реалізацію планів виробництва металургійними підприємствами. Тільки у грудні 2023 р., металургійна галузь недоотримала, в тому числі, через значний вплив “фактору УЗ”, понад 20% обсягу від планових поставок металобрухту, що у випадку мартенівського та конвертерного виробництва призвело до надлишкового використання чавуну з одночасним підвищеним зносом обладнання, а у випадку електродугового переплаву взагалі вилилося у скорочення виробництва”, – повідомив він.

Д.Кисилевський також звернув увагу на збільшення зростання обсягів експорту металобрухту. Так, якщо у 2022 році було експортовано 53,6 тис. тонн металобрухту, то у 2023 році цей показник досяг рівня 182,5 тис. тонн, і спостерігається тенденція до збільшення обсягів експорту цієї стратегічної сировини.

Він також повідомив, що на базі комітету відбулась нарада щодо кризової ситуації з продажем металобрухту держкомпанії в який взяли участь голова правління “Укрзалізниці” Євген Лященко, заступник міністра економіки Олексій Соболєв, заступник міністра фінансів Олександр Кава, голова правління “Прозорро.Продажі” Сергій Бут, президент “Укрметалургпрому” Олександр Каленков та представники українських металургійних компаній.

“За підсумками наради очікуємо розблокування продажів металобрухту Укрзалізницею в березні. Забезпечити це має прийняття урядом змін до постанови, що регулює питання відчуження майна УЗ. Від цього виграють всі: залізниця отримає кошти, металурги отримають сировину, яку вони куплять у УЗ”, – підкреслив нардеп.

“Штучної проблеми, яка створила ризик дефіциту брухту для металургії у розпал війни, можна було б уникнути, якби всі учасники процесу розуміли, що стабільна робота промисловості і робочі місця для українців – головна цінність для держави і її представників на чолі компаній та органів влади. Особливо коли йде війна. Сподіваюсь, реалізацію досягнених домовленостей довго чекати не доведеться”, – резюмував Д.Кисилевський.

Новини

17 Травня 2024

США не хочуть віддавати U.S.Steel японцям

У I кварталі виручка Vallourec скоротилась на 26%

Шведська компанія хоче побудувати ще чотири заводи водневої металургії

Єврокомісія почала розслідувати імпорт білої жерсті з Китаю

Dunaferr модернізує прокатні стани

Нафтогаз з початку року запустив 7 нових свердловин – Шмигаль

Україна запропонувала Аргентині та Чилі зону вільної торгівлі

Внаслідок бойових дій на території України викиди СО2 сягнули 180 млн тонн

Китай інвестує у зелене авіаційне паливо

російські порти знизили перевалку вантажів на 4%

Виробництво сталі в Китаї скоротилось на 3%

Металурги у квітні збільшили експорт довгого прокату на 7,6%

Уряд змінив порядок бронювання від мобілізації на підприємствах двох сфер економіки

Україна вийшла на максимальну потужність імпорту електроенергії з ЄС

Уряд виділив 1,5 млрд грн для відновлення Зміївської та Трипільської ТЕС

Данія виділить Україні новий пакет військової допомоги на 750 млн євро

ВСІ НОВИНИ ⇢