Учасники ринку металобрухту вивчають вплив на ситуацію від блокади порту в Балтиморі
Металургія Новини ТранспортОбвалення великого мосту в Балтиморі, штат Меріленд, сьогодні вранці не повинно мати значного впливу на світовий ринок брухту чорних металів, але учасники ринку все ще оцінюють ситуацію.
Контейнеровоз зіткнувся з мостом Френсіса Скотта Кі, артерією порту Балтимор. Згодом міст обвалився, заблокувавши весь рух суден у порт і з порту, що спричинило масштабні рятувальні та відновлювальні роботи.
У Балтиморському порту повідомили Argus, що порт все ще працює і обробляє вантажівки в своїх терміналах, але весь вхідний і вихідний рух суден призупинено до подальших повідомлень.
Учасники ринку кажуть, що відновлення роботи може зайняти до декількох тижнів, поки триватимуть рятувальні роботи, очищення, розслідування і попередня оцінка наслідків аварії.
Як наслідок, незрозуміло, як довго порт зможе приймати вантажний транспорт у короткостроковій перспективі через обмеженість простору.
Колапс і тимчасове призупинення руху суден, швидше за все, матиме ізольований вплив на ринок брухту чорних металів.
Порт Балтимор є 10-м за величиною експортним портом брухту чорних металів у США, і за останні п’ять років, згідно з даними Міністерства торгівлі США, щомісяця з порту експортувалося в середньому 44 000 метричних тонн (т) брухту чорних металів.
У 2023 році порт відвантажив 486 тис т брухту чорних металів, причому більша частина обсягів припала на Туреччину – 314 тис т, або 67% від загального обсягу відвантажень. У листопаді одну партію брухту було відправлено до Мексики. Решта експорту брухту чорних металів з порту здійснюється в контейнерах, основним пунктом призначення яких є Південна Азія. У 2023 році на Індію припало 16% від загального обсягу відвантажень, а на Пакистан – 6%.
За даними системи відстеження суден Argus, наразі в порту не завантажуються балкери.
Компанія Baltimore Scrap, що базується в Меріленді, яку у 2023 році придбав світовий переробник металобрухту Sims Metal, є основним експортером навалом з порту. Smith Industries також відвантажує балкери з Спарроуз-Пойнт, штат Меріленд, який знаходиться в декількох милях на південь від мосту Френсіса Скотта-Кі.
Хоча вплив на глобальний ринок дещо обмежений, учасники ринку заявили, що з втратою мосту Френсіс Скотт-Кі на невизначений термін логістика вантажних перевезень металобрухту до порту серйозно постраждає, доки коридор не буде відновлено.
Інші учасники відзначили занепокоєння щодо заторів в інших великих портах Середньої Атлантики, оскільки вхідні судна, ймовірно, будуть перенаправлені, а будь-які вантажі з внутрішніх контейнерних депо, заплановані до відправлення з Балтимора, будуть перенаправлені в інші порти. Це може спричинити затори в навколишніх портах, включаючи, але не обмежуючись ними: Норфолк, Вірджинія; Ньюарк, Нью-Джерсі; і Філадельфія, Пенсильванія.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити TelegramТеги
металобрухтНовини
Мінекономіки озвучило параметри програми державного стимулювання індустріальних парків
За останні три місяці світові ціни на мідь зросли майже на 25%
G7 підтримає пропозицію ЄС про передачу Україні доходів від активів Росії
У порту Бельгії запускають плавучу сонячну електростанцію
Ризький порт збільшив перевалку металургійної сировини на 37,2%
У Кабміні прогнозують продовження торговельного безвізу с ЄС на 2025-2026 роки
Після підвищення температури вдасться припинити відключення
Сентравіс поставить 50 тонн пічних труб на американський ринок
Австрія створила фонд на 500 млн євро для підтримки експорту в Україну
16 Травня 2024Thyssenkrupp скоротила квартальний збиток майже утричі
Суха Балка оновлює обладнання шахти Ювілейна
Туреччина відправляє до ЄС російську нафту, видаючи її за свою
Порт Констанца отримає інвестиції у розмірі 130 млн євро
Thyssenkrupp повідомила про збитки
Байден збільшив мито на китайські сонячні панелі
В Україні ввечері знову обмежать електроенергію для промислових споживачів
ВСІ НОВИНИ ⇢