Жінки не хочуть працювати на чоловічих посадах
Економіка НовиниВеликі українські компанії розповіли про брак співробітників і не дуже успішні спроби заповнити втрату чоловічих кадрів наймом жінок. Так, у мережі магазинів “Аврора” кажуть, що дефіцит робочих рук відчувався від початку вторгнення і донедавна становив 8%. Але після набуття чинності новим законом про мобілізацію ситуація загострилася: 18 травня на роботу не вийшли 80% водіїв компанії, виникли проблеми з доставками товарів до магазинів. Зараз великою мережею торгових точок розвезенням займається єдиний водій вантажівки.
У “Нової пошти” не вистачає трьох водіїв великогабаритного транспорту. Не вистачає також кур’єрів: із 460 кандидатів на цю посаду, включаючи 130 жінок, найняли лише двох. Більшість відмовилися самі, бо хотіли працювати у пішій доставці.
Фармацевтичної компанії “Фармак” не вистачає вантажників, електрогазозварників, слюсарів-ремонтників, водіїв вантажних авто, інженерів.
Українська філія швейцарської компанії Ferrexpo втікача Костянтина Жеваго тримає на “чоловічих” посадах понад сотню жінок. Вони працюють водіями великовантажних автосамоскидів, електрогазозварювальниками та електромонтерами. Компанія почала готувати їх ще з 2020 року.
Співвласник магазинів EVA та Varus розповів, що жінки не хочуть навчатися та працювати на “чоловічих” посадах, навіть коли їм пропонують зарплату суттєво вищу.
“Зараз жінка в Україні не має проблеми знайти роботу. То навіщо їй вибирати важкі спеціальності, якщо за ті ж гроші можна робити легшу роботу? – Каже гендиректор компанії “Логістік Юніон”.
Тим часом, схоже, сервіс таксі Uber гостро не вистачає водіїв. Компанія пропонує виплату до 1400 гривень за запрошеного на роботу водія.
Сума виплати залежатиме від кількості здійснених новим водієм поїздок: від 100 грн. (10 поїздок) до 1400 грн. (80 поїздок).
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити Telegram