В Укрзалізниці сподіваються на підняття тарифів ще до кінця року

Економіка Металургія Новини Транспорт
В Укрзалізниці сподіваються на підняття тарифів ще до кінця року

Пропозиції АТ “Укрзалізниці” відносно зміни тарифів на вантажні перевезення вже пройшли тарифну комісію і зараз тривають відповідні внутрішні процедури в Кабміні. Як пише Rail.Insider, про це заявив голова правління АТ “Укрзалізниця” Євген Лященко, якого цитує Forbes.

“Я дуже сподіваюся, що до кінця року це таки відбудеться. Нова система зробить коефіцієнти прозорішими, зблизить між собою тарифні класи незалежно від видів вантажів і дозволить компанії працювати більш стабільно. Для бізнесу це теж вигідно: для нього собівартість продукції зросте на рівні 1%, але тепер усі розумітимуть, як влаштовані ці тарифи, та матимуть змогу прогнозувати власні витрати й закладати їх у бюджет на 2025 рік” – розмірковує Лященко.

Завдяки підняттю тарифів, яке в АТ УЗ називають гармонізацією, залізничний монополіст розраховує отримати близько 3 млрд грн ще до кінця року, і це б нібито дало б можливість компанії завершити рік без збитків.

“Але навряд чи це вже відбудеться в 2024 році”, – зауважив Лященко.

Тим часом, Федерація роботодавців транспорту України звернулась до прем’єр-міністра, профільного комітету ВРУ, керівників міністерств, голови правління АТ “Укрзалізниця” та голови Державної регуляторної служби з проханням не підвищувати тарифи на вантажні залізничні перевезення, а навпаки їх знизити.

У ФРТУ зазначають, що постійне зростання тарифів змушує компанії скорочувати свої виробничі обсяги, що, в свою чергу, призводить до зниження обсягів вантажоперевезень на залізниці та переходу на альтернативні види транспорту. І це стало однією з основних причин, чому численні підприємства вже не можуть функціонувати без збитків.

Щодо уніфікації тарифів для різних видів вантажів, в Федерації зазначили, що, “якщо привести необхідну інфраструктуру для перевезення умовних 10 млн т вантажу, то для перевезення 10 млн т руди (маршрутні відправлення) необхідно в 22 рази менше станцій УЗ та в 5 разів менше протяжності залізничних колій, ніж для перевезення 10 млн т зерна в збірних поїздах. Сортувальні станції в перевезеннях руди не задіяні, а для перевезення зерна в збірних поїздах потрібна постійна робота біля 20 сортувальних станцій”.

Новини

19 Вересня 2024

Порти окупованого Криму обробили близько 2 млн тонн вантажів в минулому році

Запоріжсталь планує зберегти стабільність поставок плоского прокату у вересні

Фонд декарбонізації зібрав 380 млн грн і приймає заявки на фінансування енергоефективних проєктів

Українська ГТС здатна посилити сполученість між газовими ринками Європи

Україна увійде в зиму з очікуваним дефіцитом генерації 4 ГВт

Україна за 8 місяців збільшила імпорт алюмінію на 20%

Феросплавна галузь скоротила експорт продукції на 83,1%

Глобальний держборг зросте до 100% до кінця десятиліття

Кабмін ухвалив постанову для встановлення в Україні плавучих ТЕС 

18 Вересня 2024

Українські підприємства в січні-серпні збільшили імпорт нікелю майже на 70%

Демократи США закликали Байдена схвалити експорт СПГ до України

Взимку дефіцит електроенергії в системі складатиме близько 4 ГВт

Виробництво сталі у Мексиці за підсумками липня впало на 53%

Державне фінансування отримали ще три індустріальні парки

Інтерпайп використовує морський та автотранспорт для доставки залізничної продукції у США та на Близький Схід

В Україні скорочується будівництво нового житла

ВСІ НОВИНИ ⇢