Внутрішні ціни на г/к рулон в Індії впали до трирічного мінімуму

Металургія Новини
Внутрішні ціни на г/к рулон в Індії впали до трирічного мінімуму

Індійські імпортери гарячекатаного рулону (HRC) зазнали значних збитків за останні три місяці, оскільки ставки на відновлення попиту не виправдалися, а внутрішні ціни впали до більш ніж трирічного мінімуму, повідомляє Argus.

З середини травня до середини вересня ціни на гарячекатаний рулон на внутрішньому ринку Індії впали приблизно на 13 відсотків, що змусило деяких імпортерів продавати продукцію зі збитками. Уповільнення будівельної активності під час сезону мусонів, скорочення державного фінансування інфраструктурних проєктів і посилення тиску з боку дешевших морських перевезень призвели до того, що внутрішні ціни на ПВК впали до найнижчого рівня з 2020 року.

Імпортери платили за HRC 50-51 тис рупій/т (598-610 дол/т) при бронюванні в травні, коли внутрішні ціни на сталь зростали. Але до моменту, коли ці вантажі почали прибувати в липні, ціни знову впали, що призвело до збитків імпортерів.

Очікування зростання попиту після національних виборів в Індії в червні не виправдалися. Деякі учасники ринку тоді прогнозували, що ціни відновляться у вересні на тлі відновлення будівельної активності після мусонів. Натомість ціни продовжували падати, оскільки уряд не виділив фінансування на будівельні проекти, як очікувалося, тоді як наявність дешевшого імпорту та зростання внутрішнього виробництва створили надлишкову пропозицію.

“Ми думали, що навіть якщо ми зазнаємо збитків на початку, ми зможемо покрити їх пізніше, коли ціни зростуть. Але падіння цін продовжилося”, – сказав імпортер HRC з Ченнаї. “Наразі серед імпортерів не залишилося апетиту до ризику. Ми розпродали все, що імпортували, і тепер купуємо в інших імпортерів”, – додав він.


Сталеливарний підрозділ NMDC, державної індійської компанії з видобутку залізної руди, також нещодавно почав продавати HRC. За словами учасників ринку, це посилило тиск на внутрішні ціни через збільшення пропозиції.

Новини

Імпорт сталевого прокату до Індії з Китаю за досягнув семирічного максимуму

Eurofer лобіює введення додаткових обмежень на імпорт сталі до ЄС

Україна може у половину скоротити виробництво сталі через втрату Покровська

З початку року валютний виторг від експорту збільшився на 15%

НКРЕКП встановила нові зелені тарифи та надбавки до них з 1 жовтня

Відновлення української економіки у II кварталі уповільнилось до 3,7%

Укрзалізниця має намір наростити перевезення до ЄС через Угорщину

Внутрішні ціни на г/к рулон в Індії впали до трирічного мінімуму

Бразилія проведе антидемпінгове розслідування щодо фарбованого прокату з КНР та Індії 

Мексика посилює правила експорту залізної руди

Японія, В’єтнам та Тайвань майже вичерпали квоту на постачання г/к рулону до ЄС

Лондонська біржа зняла заборону на постачання нікелю з фінського заводу Норнікеля

Каметсталь провела капремонт домни №1М

Китай став лідером з виплавки сталі за даними січня – серпня 2024 року

В Україні поступово зростає споживання електрики

Збільшити втричі потужність ВДЕ до 2030 року цілком можливо – МЕА

ВСІ НОВИНИ ⇢