Принудительное списание вагонов приведет к дефициту подвижного состава и росту цен

Відео Економіка Транспорт
Принудительное списание вагонов приведет к дефициту подвижного состава и росту цен

В Укрзализныце хотят списать вагоны старше 22 лет за исключением зерновых с максимальным возрастом 30 лет. Причем избавляться намерены и от вагонов, принадлежащих частным компаниям. В свою очередь представители бизнеса утверждают, что регулярно ремонтируют свой подвижной состав, а поэтому проблемы списывать вагоны у них просто нет.

Стоит отметить, что в США грузовые вагоны эксплуатируют 50 лет с возможностью продления сроков до 65 лет, а в Европе вообще не ограничивают срок использования грузовых вагонов.

Президент Объединения предприятий “Укрметаллургпром” Александр Каленков подчеркивает, что принудительное списание вагонов приведет к дефициту подвижного состава, а также к повышению цен, которое в итоге оплатят все потребители.

Новини

26 Грудня 2023

До 2030 року виробництво водню зросте лише до 110 млн тонн

УЗ провела 101 аукціон з продажу 76,4 тис тонн брухту 

Для відбудови та розвитку енергосектору України необхідне залучення сталого фінансування

50 млрд євро Україна отримає в будь-якому випадку – Кулеба

В Мінекономіки обговорили майбутнє зеленої металургії

Південнокорейська POSCO перезапустила три доменні печі

Туреччина переглядає антидемпінг на китайські труби з нержавіючої сталі

Японська Sumitomo припинить роботу вугільної ТЕС у рамках декарбонізації

Заводи на Закарпатті скорочують роботу через черги на кордонах

На кордоні з Польщею в чергах стоять понад 3 тисячі вантажівок

Цього року Метінвест розпочав виробництво 25 нових видів продукції

Експерти МВФ очікують подорожчання низки металів

Австралійська залізорудна промисловість шукає шляхи пристосування до зеленого переходу

Грузія посилить санкції за забруднення Чорного моря

Centravis зупинило виробництво продукції

Тайвань з початку року збільшив імпорт металобрухту на 19%

ВСІ НОВИНИ ⇢