Свириденко розповіла, коли в Україні зникнуть черги за пальним
Новини ТЕКПро це під час всеукраїнського телемарафону заявила міністр економіки України Юлія Свириденко, передає «УНІАН».
«Ситуація виправляється. Звичайно, черги є… Треба починати з того, що в країні війна, і був знищений нафтопереробний завод, який забезпечував нас і дизелем, і бензином, і нам з березня-квітня довелося повністю 97% каналів імпорту пального переорієнтувати на те, щоб знайти ці нові канали, забезпечити фізичний обсяг ресурсу і доставити його в країну», – сказала Свириденко.
За її словами, якщо в березні було імпортовано 60 тис. тонн пального, то в квітні цей обсяг зріс до 191 тис. тонн, а в травні – до 380 тис. тонн. В червні ж, за прогнозами міністра, імпорт пального може скласти 600 тис. тонн.
Свириденко наголосила, що попит буде задоволений в повному обсязі тоді, коли запаси у операторів будуть достатні щонайменше на 2 тижні.
«У нас зараз запаси після того, як була відпущена ціна, зростають – в критичні дні це було 2-3 доби, зараз це на 7-8 днів запасів пального і по дизелю, і по бензину. Звичайно, що до війни це було 15-16 діб. Коли ми зможемо досягнути хоча б такого обсягу запасів, можна буде стверджувати, що черги зникнуть. Зараз ми не можемо констатувати, що бензину і дизелю немає – є, але не в достатній кількості», – сказала міністр.
За її словами, з ринку Європи імпортується максимально можливий обсяг, і вже були перші поставки з США.
«Звичайно, Європа не була готова до такого підвищеного попиту з України, але зараз ми доставляємо звідусіль», – підкреслила Свириденко.
Черги за пальним на АЗС зникнуть після того, як будуть забезпечені його запаси щонайменше на 2 тижні – нині такі запаси складають 7-8 днів
Про це під час всеукраїнського телемарафону заявила міністр економіки України Юлія Свириденко, передає «УНІАН».
«Ситуація виправляється. Звичайно, черги є… Треба починати з того, що в країні війна, і був знищений нафтопереробний завод, який забезпечував нас і дизелем, і бензином, і нам з березня-квітня довелося повністю 97% каналів імпорту пального переорієнтувати на те, щоб знайти ці нові канали, забезпечити фізичний обсяг ресурсу і доставити його в країну», – сказала Свириденко.
За її словами, якщо в березні було імпортовано 60 тис. тонн пального, то в квітні цей обсяг зріс до 191 тис. тонн, а в травні – до 380 тис. тонн. В червні ж, за прогнозами міністра, імпорт пального може скласти 600 тис. тонн.
Свириденко наголосила, що попит буде задоволений в повному обсязі тоді, коли запаси у операторів будуть достатні щонайменше на 2 тижні.
«У нас зараз запаси після того, як була відпущена ціна, зростають – в критичні дні це було 2-3 доби, зараз це на 7-8 днів запасів пального і по дизелю, і по бензину. Звичайно, що до війни це було 15-16 діб. Коли ми зможемо досягнути хоча б такого обсягу запасів, можна буде стверджувати, що черги зникнуть. Зараз ми не можемо констатувати, що бензину і дизелю немає – є, але не в достатній кількості», – сказала міністр.
За її словами, з ринку Європи імпортується максимально можливий обсяг, і вже були перші поставки з США.
«Звичайно, Європа не була готова до такого підвищеного попиту з України, але зараз ми доставляємо звідусіль», – підкреслила Свириденко.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити Telegram