Українські ГЗК будуть змушені скорочувати обсяги виробництва ЗРС
Економіка Металургія Новини Теми дняЧерез високі залізничні тарифи українським виробникам невигідно постачати руду до Китаю. Про це заявив генеральний директор групи Метінвест Юрій Риженков в інтерв’ю у проєкті Let’s talk від European Business Association.
“Українські залізничні тарифи вже достатньо високі. Плюс до цього ми маємо залізничні тарифи в Європі, які ще вищі за українські. Якщо все це скласти, то до Китаю постачати руду нам просто не вигідно”, – сказав він.
За словами Ю.Риженкова, українські рударі будут змушені таким чином скоротити обсяги виробництва. “Немає іншого рецепта. В нас є європейські споживачі, яким ми її відправляємо. І тут, звісно, ми будемо працювати на максимум потужності. Але вони не зможуть взяти всю руду, яку ми можемо виробляти. Все інше потрібно кудись вивозити – або на Близький Схід, або в Азію. І тут постане питання економічної доцільності”, – підкреслив топ-менеджер.
“І Європейський Союз, і Україна повинні визначитися – чого ми хочемо? Або ми хочемо заробляти великі гроші на логістичних послугах, що надаються виробникам руди, зерна тощо. Або ми хочемо перезапускати економіку й дати можливість експортувати. Тоді потрібні пільги для цих перевезень. Тому це спільна робота між державою, логістичними компаніями та компаніями, такими як ми, в кого є ця руда, зерно чи щось інше, що потрібно постачати на зовнішні ринки”, – резюмував Ю.Риженков.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити Telegram