Укрзалізниця підвищила вантажні тарифи без дискусії із бізнесом

Новини Транспорт
Укрзалізниця підвищила вантажні тарифи без дискусії із бізнесом

Укрзалізниця ухвалила рішення різко підвищити тарифи на вантажоперевезення без дискусії із представниками бізнесу. Рішення компанії підняти ціна одразу на 70% розкритикувала виконавчий директор асоціації Укрцемент Людмила Крипка.

“Нас просто поставили перед фактом. Коли УЗ оголосила обговорення підняття тарифів на 70%, наказ про їхнє підняття вже було підписано. А з усіх обґрунтувань та законності підвищення тарифів на 70% ми не почули від компанії, як вона збирається скорочувати свої витрати. Це дорога з одностороннім рухом, де УЗ просто перекладає всі свої витрати на плечі відправника вантажу”, – заявила Крипка.

За її словами, УЗ також неправильно представила результати впливу підвищення тарифів на собівартість кінцевого продукту.

“Поясню на прикладі цементу. Вони заклали в інфраструктурну складову лише перевезення власне цементу. При цьому не врахували перевезення сировини, якою для нас є вапняк, і для нас вона подорожчає на 55%. Крім того, не враховано перевезення вугілля та наповнювачів, не включено навіть тарифна відстань – а це все впливає на кінцеву вартість продукції”, – пояснила вона.

Крім того, голова Укрцементу попередила, що ситуація погіршиться у серпні через плани УЗ змінити розрахунок за використання вагонів.

“Якщо раніше плата знімалася за фактичне користування вагоном, то з серпня плата стягуватиметься, за скільки часу він перебуває в дорозі. Враховуючи, що УЗ має велике навантаження і вагони йдуть дуже довго, ми розуміємо, що цей вагон теж буде в дорозі дуже довго. І це фінансове навантаження, знову ж таки, ляже на наші плечі”, – підкреслила Крипка.

У зв’язку з ситуацією, що склалася, бізнес пропонує владі ввести мораторій на підвищення тарифів державної монополій на час воєнного стану і після його завершення.

“Цемент – це стратегічна сировина для відновлення країни. І все, що ми робимо зараз, ми закладаємо у збільшення витрат на відновлення України. Ми просто доведемо до банкрутства цементні підприємства та доведемо до знищення стратегічну галузь для відновлення”, – резюмувала вона.

Новини

17 Травня 2024

США не хочуть віддавати U.S.Steel японцям

У I кварталі виручка Vallourec скоротилась на 26%

Шведська компанія хоче побудувати ще чотири заводи водневої металургії

Єврокомісія почала розслідувати імпорт білої жерсті з Китаю

Dunaferr модернізує прокатні стани

Нафтогаз з початку року запустив 7 нових свердловин – Шмигаль

Україна запропонувала Аргентині та Чилі зону вільної торгівлі

Внаслідок бойових дій на території України викиди СО2 сягнули 180 млн тонн

Китай інвестує у зелене авіаційне паливо

російські порти знизили перевалку вантажів на 4%

Виробництво сталі в Китаї скоротилось на 3%

Металурги у квітні збільшили експорт довгого прокату на 7,6%

Уряд змінив порядок бронювання від мобілізації на підприємствах двох сфер економіки

Україна вийшла на максимальну потужність імпорту електроенергії з ЄС

Уряд виділив 1,5 млрд грн для відновлення Зміївської та Трипільської ТЕС

Данія виділить Україні новий пакет військової допомоги на 750 млн євро

ВСІ НОВИНИ ⇢