Новомосковський посуд відновив довоєнні обсяги виробництва та продажі до 70%

Металообробка Новини
Новомосковський посуд відновив довоєнні обсяги виробництва та продажі до 70%

“Новомосковський посуд” відновив довоєнні обсяги виробництва та продажі до 70%, а у червні навіть перевиконав скоригований план на 8%. Про це повідомляє прес-служба української промислової компанії “Інтерпайп”.

У корпорації зазначили, що з початку повномасштабного вторгнення робота заводу була паралізована повністю. Перший місяць виробництво вимушено простоювало, були втрачені контракти з традиційними клієнтами у Середній Азії та СНГ, продажі в Україні впали майже до нуля.

Вже в квітні “Новомосковський посуд” почав працювати однією зміною, проте стикнувся з численними проблемами. Зокрема, ціни на сировину різко зросли: метал подорожчав на 29%, фрит – на 44%, електроенергія – на 40%. Більш того, через зруйновану логістику транспортне плече доставки продукції збільшилось майже втричі, до 30 днів, а разом з тим і її вартість.

До того ж через руйнування та окупацію Маріуполя втрачений постачальник холоднокатаного металу для виробництва емальованого посуду. Наразі є запас сировини на кілька місяців, що допоможе втримати рівень виробництва та зберегти робочі місця, і підприємство шукаємо нових постачальників, головним чином, у Євросоюзі.

“Аби зупинити падіння продажів ми посилили команду з продажів у Європу. Західноєвропейські споживачі відмовляються від російського посуду і переходять на українську продукцію. Також ми розширили клієнтську базу у дружніх нам країнах Прибалтики та Східної Європи, розробили маршрути для доставки посуду у Грузію, Вірменію та Азербайджан”, – розповів директор “Новомосковського посуду” Миколай Коба.

У травні відновили роботу із найбільшими українськими клієнтами – мережами АТБ та “Епіцентр”, спростили систему знижок для інших гуртових клієнтів, адже їх склади у Харкові, Києві були знищені бомбами.

“Підтримуємо тренд та у липні готуємось до виробництва десятків тисяч одиниць кухлів та маленьких мисок з деколями з патріотичними мотивами”, – розповів Коба.

“Інтерпайп” – українська промислова компанія, виробник сталевих труб та залізничної продукції. Продукція компанії постачається більш ніж у 80 країн світу через мережу торгових офісів, розміщених на ключових ринках Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2021 року “Інтерпайп” реалізував 602 тис. т трубної продукції та 174 тис. т залізничної продукції. Продаж залізничних продуктів здійснюється під брендом KLW.

В “Інтерпайпі” працюють 10 тис. співробітників. У 2021 році компанія перерахувала до бюджетів усіх рівнів майже 3 млрд грн.

Новини

23 Квітня 2024

Нафтогаз обіцяє ще рік не підвищувати ціну на газ для населення

Європейський парламент продовжив ліберальний режим торгівлі з Україною

У березні відвантаження руди з австралійського Порт-Хедленд збільшились на 29%

Виробництво чавуну у світі скоротилось майже на відсоток

Україна залишається на 23 місці у рейтингу світових виробників сталі

Бізнес скаржиться на проблеми з пошуком персоналу

Ferrexpo збільшила виробництво окатків у 3 рази 

Україна та Бразилія планують збільшити товарообіг

Україна підтвердила антидемпінгові мита зі сталевих кріплень з Китаю

Валютні обмеження блокують проекти з відбудови у приватному секторі 

Чилійський виробник сталі скасував рішення про закриття заводів після підвищення мита на китайську продукцію

Рада врегулює створення реєстру біопаливних установок

В енергосистемі дефіцит – потужність для промисловості буде обмежена

У березні Україна скоротила імпорт плоского прокату до 62,7 тисяч тонн

Велика Британія підготувала найбільший пакет допомоги для України

Німеччина закликає США поставити Україні хоча б одну систему Patriot

ВСІ НОВИНИ ⇢