Логістичні витрати Інтерпайпа збільшилися у 2,5-3,5 рази – CEO

Металургія Новини Теми дня
Логістичні витрати Інтерпайпа збільшилися у 2,5-3,5 рази – CEO

Вартість транспортування продукції української промислової компанії «Інтерпайп» від українського заводу до клієнта зросла у 2,5-3,5 рази у порівнянні з довоєнними часами. Про це повідомив Андрій Коротков, генеральний директор «Інтерпайп».

«У порівнянні з довоєнними часами вартість транспортування зросла у 2,5-3,5 рази від українського заводу до клієнта. Цифри дуже різняться залежно від різних транспортних схем. Якщо в довоєнний час витрати на логістику займали 3-4% у собівартості продукції, то зараз вони збільшилися щонайменше у два з половиною рази», – сказав він у інтерв’ю виданню «Форбс-Україна».

За його словами, після 24 лютого у дорозі до клієнтів було багато тисяч тон продукції. Особливо складною була ситуація в портах Одеси та Чорноморська, оскільки продукція, що мала бути навантажена на судна, виявилася заблокованою.

«Інтерпайп» почав вивозити до Європи продукцію автомобільним та залізничним транспортом з подальшою перевалкою через порти. Проте з’явилася нова проблема – зменшилась кількість автомобільних перевізників. Після 24 лютого жодна європейська компанія не надавала свої авто для вивозу продукції з Дніпра чи Нікополя. Водночас, українські перевізники підвищили ціни на свої послуги. Більш того, всі українські експортери спрямували свої транспортні потоки через найближчі порти Румунії, які виявились нездатними переробити весь обсяг нових вантажів. Наприклад, у румун був відсутній досвід перевалки труб і залізничних коліс. Однак поступово нова система перевезень почала формуватись», – сказав він.

Як повідомив А.Коротков, на сьогодні основними портами відвантаження для «Інтерпайп» є румунські. «Ми також намагаємось налагодити коридор на північ Європи. Проте це не польські порти у Ґданську чи Ґдині, оскільки раніше із трубами вони не працювали. Тому ми вирішили перевалювати свою продукцію ще через порти Бельгії та Нідерландів. Однак цей коридор – ще довша дорога, ніж через Румунію», – відмітив CEO.

За його словами, довезти продукцію автомобілями чи залізницею до країн Бенілюксу складно та дорого. «Тому Interpipe намагається освоїти перевезення на північний захід Європи через Дунай. Спочатку продукція довозиться автомобілями до українського порту Ізмаїла, звідки вона на морській баржі вирушає до румунського порту Галац і потім вже річковими баржами йде вгору за течією Дунаєм до північного заходу Європи. Проте поки що це лише тестові партії», – підкреслив він.

Новини

21 Грудня 2023

Україна отримала 1,5 млрд євро макрофінансової допомоги від ЄС

БЕБ виявив ухиляння від сплати 65 млн грн мита при експорті металобрухту

У чергах на кордоні з Польщею стоять 4 тисячі вантажівок

УЗ в 2023 році експортувала 63 млн тонн вантажів

Канада погодилася купувати до 1 млн тонн вуглецевих квот на рік

Виробництво сталі в Чехії за 9 місяців скоротилось на 21%

Мексика збільшує споживання сталі, але скорочує виробництво

Енергетики зафіксували найнижчий максимум споживання

ЄС виділять 2,17 млрд євро на модернізацію енергосистем

Японська Marubeni інвестує 4,4 млрд дол у збільшення видобутку міді у Чилі

Протягом січня-листопада італійські металурги знизили випуск сталі на 3%

Німеччина поповнила український Фонд енергетичної підтримки на 88 млн євро

УЗ розмірковує над оптимальною ціною, щоб перевозити вантажівки залізницею

Україна отримала від Японії 950 млн дол на відновлення та соцзахист

США посилять контроль за дотриманням стелі цін на експорт російської нафти

Питання авіасполучення зрушить з мертвої точки у 2024 році – Данілов

ВСІ НОВИНИ ⇢