В Росії через санкції припинили виробництво інноваційних вагонів

Новини Транспорт
В Росії через санкції припинили виробництво інноваційних вагонів

Російські вагонобудівні підприємства припинили виробництво інноваційних вагонів через дефіцит високотехнологічних підшипників, які виробляли іноземні компанії, що пішли з Росії.

Через це російські заводи повернулося до виробництва типових напіввагонів, пише російський "Коммерсант" із посиланням на дані місцевого Інституту проблем природних монополій (ІПЕМ).

Водночас заступник гендиректора ІПЕМу Володимир Савчук зауважив, минулого року потреба у напіввагонах закривалася випуском інноваційних моделей. Цього року їхнє виробництво було обмежене дефіцитом касетних підшипників, і підприємства повернулися до випуску типових напіввагонів.

При цьому попит на типові напіввагони зріс, адже інноваційні вагони почали виключати з руху через брак запчастин.

Згідно з оприлюдненими на нараді РЖД на початку жовтня даними, через брак касетних підшипників оператори вже відставили від руху близько 10 тис. інноваційних вагонів.

Глава російського агентства "Infoline-Аналітика" Михайло Бурмістров підтверджує, що дефіцит касетних підшипників призвів не лише до зупинки випуску інноваційних вагонів, а й до того, що покупці в умовах невизначеності із термінами відновлення постачання переорієнтувалися на типовий парк.

Якщо 2021 року на російському ринку було реалізовано 21 тис. інноваційних та 1,25 тис. типових вагонів, то цього року за дев'ять місяців – лише 5,6 тис. інноваційних та 10,7 тис. типових вагонів.

"Фактично інноваційні вагони, починаючи з травня, практично не випускалися, і лише у вересні "Уралвагонзавод" реалізував першу серійну партію", – каже експерт.

Новини

29 Вересня 2023

УЗ зобов’язали реалізувати непригодне обладнання як брухт через систему Прозорро

Найбільший виробник безшовних нержавіючих труб у світі інвестує 3,5 млн євро в модернізацію потужностей

На прикордонних переходах із Польщею зростають черги вагонів

МАГАТЕ не в змозі належним чином контролювати безпеку на ЗАЕС - Greenpeace

МАГАТЕ вимагає повернення ЗАЕС під повний контроль України

ДТЕК привіз з Польщі першу партію вугілля

Україна отримає кошти на прискорення вступу до ЄС

Конгрес США виділив 300 млн дол на підтримку України

Казахстан готовий збільшити постачання нафти в Німеччину нафтопроводом Дружба

Ірак хоче залучити українську компанію до розробки найбільшого в країні родовища газу

Рудник “Суха Балка” на шахті Ювілейна взяв у розробку новий блок

УЗ потрібно знизити тарифи на вантажні перевезення, щоб підтримати промисловість

28 Вересня 2023

ЄБРР долучиться до фінансування розмінування українських земель

В Україні ввели в роботу ще один енергоблок ТЕС

Чехія планує націоналізувати газотранспортну систему країни 

Чверть українців наразі без роботи - опитування

ВСІ НОВИНИ ⇢