Власники танкерів відмовляються перевозити російську нафту
НовиниВласники танкерів масово відмовляються перевозити російську нафту без суттєвої компенсації всіх ризиків, про це пише Bloomberg.
Як йдеться в матеріалі, ставки на перевезення між Балтійським морем та Індією зросли до 15 млн долл, або 20 долл за барель, при навантаженні після 5 грудня, коли набудуть чинності нові обмеження ЄС. Раніше перевезення за цим маршрутом коштували в діапазоні 9-11 млн долл.
“Менша кількість доступних суден і необхідність перенаправлення російської нафти від традиційних покупців в Європі до нових покупців в Азії та на Близькому Сході також сприяють підвищенню ставок”, — йдеться в матеріалі.
Як зазначається в матеріалі, оскільки високі витрати на фрахт підривають доцільність купівлі російської нафти, РФ може перейти до доставки нафти тіньовим флотом — танкерами, що належить невідомим власникам, які готові продовжувати перевалку, попри загрозу санкцій. Йдеться переважно про старі суди, багато з яких мають досвід роботи з режимами, що перебувають під санкціями, такими як Іран.
Наприкінці травня 2022 року лідери країн ЄС домовилися про запровадження заборони на експорт російської нафти.
Санкції Євросоюзу, спрямовані на заборону поставок нафти з РФ морським транспортом, мають набути чинності 5 грудня. При цьому ЄС встановив перехідний період для імпорту і транзиту російських нафтопродуктів, який завершитися в лютому 2023 року.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити Telegram