Індія закриє порти для суден старше 25 років 

Новини Транспорт
Індія закриє порти для суден старше 25 років 

Індійський уряд планує заборонити суднозаходи до портів країни нафтотанкерів, балкерів та суден для генвантажів віком 25 і більше років як під індійським так і під іноземними прапорами. Про це пише India Seatrade News, передають Порти України.

Щодо морських газовозів, контейнеровозів, портових буксирів та суден спеціалізованого флоту влада країни планує впровадити обмеження віку в 30 років.

Проєкт закону про технічні характеристики суден, зареєстрованих під індійським або іноземними прапорами, вже підготовлений Генеральною дирекцією судноплавства (DG Shipping) Індії і буде опублікований протягом декількох днів.

Згідно із законопроєктом, що готується, індійським компаніям не можна буде купувати на вторинному ринку судна, вік яких становить 20 і більше років, і реєструвати їх під прапором Індії.

У 2021 році індійський уряд опублікував схему субсидування суден під прапором Індії для перевезення державних вантажів. Відповідно до схеми субсидування індійські судновласники отримають додаткову надбавку 5-15% до чартерних ставок, залежно від дати побудови, на суднах, зареєстрованих в індійському прапорі після 1 лютого 2021 року.

Уряд заклав до бюджету суму, яка буде виділена як субсидія на перевезення нафти, скрапленого нафтового газу, вугілля та добрив для державних компаній протягом п’яти років, щоб збільшити тоннаж флоту Індії. 

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

Anglo American відхилила пропозицію BHP

ВСІ НОВИНИ ⇢