Тарифна політика УЗ повинна бути більш простою та передбачуваною – Каленков
Економіка Металургія Новини Точка зору ТранспортГірничо-металургійний комплекс перебуває у стані важкої кризи, і потребує для відновлення державної підтримки, у тому числі – у питаннях тарифної політики, яка має бути послідовною і передбачуваною. Про це розповів президент ОП “Укрметалургпром” Олександр Каленков під час онлайн-дискусії щодо стану української металургії.
“Тарифи Укрзалізниці на перевезення вантажів зросли у минулому році на 70%. Я розумію Укрзалізницю: колії обстрілюють, набагато зменшилися обсяги перевезень, а в них є постійні затрати. Але в Укрзалізниці є змога звертатися до наших партнерів, і отримувати фінансування та грантові кредити на пільгових умовах”, – сказав Олександр Каленков.
Те ж саме, за його словами, стосується і Укренерго – вона, як державна компанія, теж «може звертатися напряму до партнерів для того, щоб отримати на десятки років довгострокове фінансування, на відміну від приватних компаній – які наразі не мають змоги отримати запозичення».
“Приватні компанії, які ще працюють, які ще споживають електроенергію і щось возять по УЗ, не мають змоги отримати фінансування. І держава могла би у сфері енергії, у сфері тарифної політики зіграти свою роль, і перекласти фінансування на наших партнерів, щоб таким чином підтримати економіку. Адже якщо підприємство споживає електроенергію – значить, воно все ще працює. Якщо воно щось возить Укрзалізницею чи перевалює в портах – вони ще працюють. І їх треба підтримати за рахунок стримування тарифів на передачу електроенергії, на диспетчеризацію, на тарифи Укрзалізниці, які зросли за останній рік”, – вважає президент асоціації “Укрметалургпром”.
В ході заходу зазначалося, що ГМК переживає важку кризу через втрату підприємств, брак персоналу та складну логістику, адже через обстріли та заблокування чорноморських портів обсяги виробництва та експорту у галузі обвалилися.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити Telegram