Тарифна політика УЗ повинна бути більш простою та передбачуваною - Каленков

Економіка Металургія Новини Точка зору Транспорт
Тарифна політика УЗ повинна бути більш простою та передбачуваною - Каленков

Гірничо-металургійний комплекс перебуває у стані важкої кризи, і потребує для відновлення державної підтримки, у тому числі – у питаннях тарифної політики, яка має бути послідовною і передбачуваною. Про це розповів президент ОП “Укрметалургпром” Олександр Каленков під час онлайн-дискусії щодо стану української металургії.

“Тарифи Укрзалізниці на перевезення вантажів зросли у минулому році на 70%. Я розумію Укрзалізницю: колії обстрілюють, набагато зменшилися обсяги перевезень, а в них є постійні затрати. Але в Укрзалізниці є змога звертатися до наших партнерів, і отримувати фінансування та грантові кредити на пільгових умовах”, – сказав Олександр Каленков.

Те ж саме, за його словами, стосується і Укренерго – вона, як державна компанія, теж «може звертатися напряму до партнерів для того, щоб отримати на десятки років довгострокове фінансування, на відміну від приватних компаній – які наразі не мають змоги отримати запозичення».

“Приватні компанії, які ще працюють, які ще споживають електроенергію і щось возять по УЗ, не мають змоги отримати фінансування. І держава могла би у сфері енергії, у сфері тарифної політики зіграти свою роль, і перекласти фінансування на наших партнерів, щоб таким чином підтримати економіку. Адже якщо підприємство споживає електроенергію – значить, воно все ще працює. Якщо воно щось возить Укрзалізницею чи перевалює в портах – вони ще працюють. І їх треба підтримати за рахунок стримування тарифів на передачу електроенергії, на диспетчеризацію, на тарифи Укрзалізниці, які зросли за останній рік”, – вважає президент асоціації “Укрметалургпром”.

В ході заходу зазначалося, що ГМК переживає важку кризу через втрату підприємств, брак персоналу та складну логістику, адже через обстріли та заблокування чорноморських портів обсяги виробництва та експорту у галузі обвалилися.

Новини

2 Лютого 2023

Дохід компанії Тігіпка, яка виготовляє вантажні вагони збільшився незважаючи на війну

Україна потребує 17 млрд на відновлення- Шмигаль

Vale скоротила видобуток залізної руди

Україна очікує продовження безмитної торгівлі з ЄС до кінця 2024 року

Україна потребує розширення імпорту електроенергії з ЄС

Вагони підсанкційних компаній працюватимуть на України – Мінекономіки

У січні дефіцит держбюджету - 72,3 млрд

Виробництво нержавіючої сталі в Китаї впало на 2,02%

Інфляція перевищює 26%, третина економіки втрачена -Шмигаль

Єврокомісія оприлюднила промисловий план "Зеленої угоди"

Німеччина може стати чистим імпортером електроенергії протягом кількох років

Aurum Group під час війни продовжує виготовляти піввагони

Дефіцит в енергосистемі зменшився через завершення ремонту на енергоблоках - Укренерго

Порятунок ГМК є питанням національної і економічної безпеки – Кінах

Головбуха Полтавського ГЗК підозрюють у несплаті податків на 2 млрд грн

Висока облікова ставка НБУ поглиблює кризу у промисловості – Кінах

ВСІ НОВИНИ ⇢