Укрзалізниця збільшила тариф перевізникам залізної руди та вугілля
Економіка Металургія Новини Технології
"Укрзалізниця" задекларувала незмінність вантажних тарифів у 2023 році, але водночас підтвердила наміри їхньої уніфікації для всіх класів вантажів.
"Ми представили модель, у якій ми вирівнюємо тарифні класи на рівні трохи нижче за другий клас. Нова модель збільшить навантаження для перевізників залізняку та вугілля та зменшить, зокрема, для зерна" - , уточнив Камишін.
"Відбудеться перерозподіл усередині класів: трохи більше платитимуть перевізники залізної руди та вугілля, і трохи менше платитимуть "зерно" та інші дорогі вантажі", – сказав Камишин.
Він зазначив, що за час індексації вантажних тарифів, що відбувалися з 1997 року, із залізниці пішли "найдорожчі вантажі, які давали більше прибутку".
"І зараз, коли ми вирівнюємо класи, ми повертаємо на залізницю ті самі вигідні для нас вантажі, такі як дизельне паливо, зерно, і в цьому плані для нас ефект нульовий. Ми не отримуємо додаткових надходжень, але робимо систему справедливішою", – підсумував голова правління "Укрзалізниці".
Він уточнив, що ініціатива перебуває на рівні узгодження міністерств та публічних обговорень.
Згідно з представленими даними, у 2022 році "Укрзалізниця" скоротила вантажні перевезення більш ніж удвічі – до 150,6 млн тонн з 314,3 млн тонн роком раніше. При цьому перевезення залізної та марганцевої руди впали до 31,7 млн тонн з 77,6 млн тонн, мінбудматеріалів – до 22,8 млн тонн з 65,7 млн тонн, чорних металів – з до 9,2 млн тонн з 21,7 млн тонн млн тонн, кам'яного вугілля – до 29,5 млн тонн з 50,2 млн тонн нафти та нафтопродуктів – до 7 млн тонн з 12,4 млн тонн, тоді як зерна – лише до 28,9 млн тонн з 33,7 млн тонн.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити Telegram