УЗ не планує масового списання вагонів у 2023 році

Економіка Новини Транспорт
УЗ не планує масового списання вагонів у 2023 році

АТ “Укрзалізниця” не планує масового списання вантажних вагонів у поточному році. Натомість заводи компанії попри війну продовжують ремонтувати та будувати новий рухомий склад. Про це повідомив голова правління Олександр Камишін під час пресконференції за підсумками роботи у 2022 році.

“В нашій програмі оновлення вагонного парку, яку ми прийняли наприкінці 2021 року, масштабних списань ні в 2022-му, ні в 2023-му не було. У нас є час, щоб подивитися, що робити з 2024 роком і далі. Сьогодні, окрім зерновозів, цистерн і фітингових платформ, усього іншого парку у нас профіцит. І зерновозів профіцит, але їх в сезон завжди не вистачає”, – повідомив Олександр Камишін.

Натомість він повідомив, що минулого року заводи УЗ побудували 177 вантажних вагонів.

“Ми ще до війни побудували 100 піввагонів, уже під час війни ми зрозуміли, що нам треба євроінтегруватися. Для цього треба переходити на контейнери. Для цього, в свою чергу, треба більше платформ. І ми під час війни вже виготовили на своїх заводах 75 нових фітингових платформ. Ми розробили дві моделі нових вагонів (хопер-дозатор та думпкар – ред.), які ніколи Укрзалізниця не робила і 25 років не купляла. Ми розробили конструкторську документацію, виготовили дослідні зразки, протестували, і цього року 50 таких вагонів ми будемо виробляти на своїх заводах. А також розробили документацію і дослідний зразок контейнера (балк-контейнер – ред.)”, – розповів керівник УЗ.

Новини

23 Квітня 2024

Уряд виділив додаткові 8 млрд грн на зведення фортифікаційних укріплень

Уряд США спрямував $7 млрд на встановлення сонячних панелей

Україна не виставлятиме газотранспортні потужності на аукціон після завершення договору з рф

Україна примусово забере у росіян 92,67% акцій Енергомашспецсталі

Світове виробництво сталі у березні скоротилося на 4,3%

Європейські металурги скаржаться на бюрократичні затримки з фінансуванням зеленого переходу

Нафтогаз обіцяє ще рік не підвищувати ціну на газ для населення

Європейський парламент продовжив ліберальний режим торгівлі з Україною

У березні відвантаження руди з австралійського Порт-Хедленд збільшились на 29%

Виробництво чавуну у світі скоротилось майже на відсоток

Україна залишається на 23 місці у рейтингу світових виробників сталі

Бізнес скаржиться на проблеми з пошуком персоналу

Ferrexpo збільшила виробництво окатків у 3 рази 

Україна та Бразилія планують збільшити товарообіг

Україна підтвердила антидемпінгові мита зі сталевих кріплень з Китаю

Валютні обмеження блокують проекти з відбудови у приватному секторі 

ВСІ НОВИНИ ⇢