УЗ знизила мінімальний поріг цін на зерновози на ряді напрямків

Економіка Новини
УЗ знизила мінімальний поріг цін на зерновози на ряді напрямків

АТ «Укрзалізниця» знижує мінімальний рівень вартості вагона-зерновоза на «голландських аукціонах» у системі «Прозорро.Продажі» за рядом напрямків. Про це йшлося під час наради із представниками зернового ринку 23 лютого, передає Rail.insider.

Компанія проводила «голландські аукціони» з надання права користування зерновозами філії «Центр транспортної логістики» 17-го, а також 20–22 лютого. На них пропонувалися лоти на перевезення в напрямку морських портів (100 вагоновідправок) та вагоновідправки у внутрішньому сполученні і через прикордонні переходи (50 вагонів).

Так, 17 лютого вдалося розіграти 90 пропонованих вагоновідправок у напрямку портів (середня вартість — 2795 грн/добу), а також усі зерновози у внутрішньому сполученні (середня вартість — 2384 грн/добу). У понеділок, 20 лютого, розіграли 100% вагоновідправок у внутрішньому сполученні. Вартість зерновоза скоротилася до 1933 грн. Натомість у напрямку портів реалізували 80 зерновозів, середня вартість — 2805 грн/добу.

Проте 21 і 22 лютого вдалося розіграти лише 20% відправок у рухомому складі, що мав прямувати до портів, та майже всі зерновози для перевезень країною. Ціна становила 2838 і 2795 грн/добу відповідно. У внутрішньому сполученні вартість зерновозів скоротилася до 2084 (21 лютого реалізували 100% вагоновідправок) та 1870 грн/добу (22 лютого продали 80%).

«Це свідчить про те, що ціна в напрямку портів 2800 грн/добу вже не ринкова», — пояснив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов.

Тож в УЗ вирішили знизити мінімальну ціну на аукціонах з розіграшу вагоновідправок у напрямку портів до 1806 грн/добу. Така ж мінімальна ціна буде поширюватися на перевезення у внутрішньому сполученні. «І будемо дивитися, чи готовий ринок купити вагони ЦТЛ за такою вартістю», — зауважив представник УЗ.

Торги за новим принципом стартують уже 24 лютого. Такі ж проведуть у період 27 лютого–3 березня. Пропонуватиметься по 200 зерновозів на добу для доставлення вантажів у напрямку портів, а також у внутрішньому сполученні та до прикордонних переходів.

«Динаміка на ринку використання вагонів-зерновозів така: йде зниження вартості використання вагона. Уже середня ціна по ринку це 2000–1800 грн/добу. І цей процес триває», — наголосив Валерій Ткачов під час наради.

Окрім того, незабаром УЗ планує виставити на торги відправки у піввагонах з вартістю 312 грн/добу.

Нагадаємо, що перевезення у зерновозах ЦТЛ на відстань до 300 км поки не користуються попитом.

Новини

29 Травня 2024

Ставки фрахту в Чорному морі продовжили падіння

Виробництво цементу зросло на 46,3%

Німеччина хоче, щоб ЄС остаточно припинив імпорт енергоресурсів з росії

Німеччина прискорить водневі проєкти для скорочення викидів вуглецю

Укрнафта збільшила видобуток нафти на одній з свердловин у 25 разів 

ФДМУ планує запустити виробництво на Сумихімпромі

У I кварталі шведські металурги скоротили виплавку сталі

Румунія планує відновити виробництво на метзаводі Otelu Rosu

Samarco планує відновити виробництво окатишів на заводі який простоював з 2015 року

Україна втратила 85% потужностей теплової генерації

Енергоатом витратив на компенсацію тарифів на е/е для населення 48 млрд 

Osaka Titanium Technologies планує збільшити потужності з виробництва титанової губки

Cleveland-Cliffs веде переговори про купівлю американських активів НЛМК

Вірменія продовжила дію заборони на експорт металобрухту

ЄБРР інвестуватиме в Україну 1,5 млрд євро на рік до кінця війни

Дохід у металургійній галузі Китаю скоротився на 4,2%

ВСІ НОВИНИ ⇢