Порти на Дунаї можуть обробити 20 млн тонн вантажів у 2023 році

Економіка Новини Транспорт
Порти на Дунаї можуть обробити 20 млн тонн вантажів у 2023 році

Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури очікує у 2023 році зростання перевалки вантажів на річковий і морський транспорт через українські порти на Дунаї до 20 млн тонн.

Про це заявив міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков в ході візиту на Одещину спільно з Послом Сполучених Штатів Америки Бріджит Брінк, директором Місії USAID в Україні Джеймсом Хоупом, Генеральним директором Секретаріату Дунайської Комісії Манфредом Зайтцем та представником генерального директорату мобільності та транспорту Європейської Комісії Аланом Бароном.

Дунайські порти є стабільним шляхом для експорту продукції, зокрема і аграрної. Попри складнощі, здійснені днопоглиблювальні роботи в портах Ізмаїл та Рені, відновлені всі паспортні характеристики портів та каналів. Наразі прохідна осадка складає 6,5 метра. В морських портах Ізмаїл та Рені підготовлена необхідна інфраструктура та організована перевалка нових вантажопотоків — контейнерів, наливних, зернових та інших вантажів”, — зазначив Кубраков.

Разом із американськими та європейськими партнерами обговорили перші результати запуску додаткових портових потужностей: розпочата експлуатація більше 20 нових морських терміналів; опрацьовані нові технології перевантаження з використанням плавкранів, мобільних перевантажувачів, ліхтерів, суден-накопичувачів у якості плавучих складів, інших засобів; побудовані нові тимчасові склади, обладнані ваги, лабораторії тощо. Відновлено залізничне сполучення — дільниця Басарабяска—Березино, якою вантажі можуть відносно швидко дістатись портів. Продовжується робота над сполученням пункту Джурджулешти на україно-молдовському кордоні та румунського порту Галац.

Усе це дозволило в минулому році перевалити понад 16 млн тонн вантажів. Це втричі більше, ніж довоєнний максимум. У поточному році ми плануємо обробити щонайменше 20 млн тонн через річку Дунай”, — наголосив Кубраков.

За словами міністра, попри те, що сьогодні порти Ізмаїл, Рені та «Усть-Дунайськ» задіяли майже усі наявні потужності для перевалки вантажів, потенціал для подальшого розвитку є. А саме: модернізація та оновлення інфраструктури портів, залучення інвестицій для будівництва нових терміналів і днопоглиблення. Потреба в інвестиціях складає не менше $120 млн.

Новини

16 Травня 2024

Thyssenkrupp скоротила квартальний збиток майже утричі

Суха Балка оновлює обладнання шахти Ювілейна

Туреччина відправляє до ЄС російську нафту, видаючи її за свою

Порт Констанца отримає інвестиції у розмірі 130 млн євро

Thyssenkrupp повідомила про збитки

Байден збільшив мито на китайські сонячні панелі

В Україні ввечері знову обмежать електроенергію для промислових споживачів

Окупанти обстріляли одну з шахт у Донецькій області

Концерн Rheinmetall побудує в Україні підприємство з виробництва ППО 

Відключення електроенергії триватимуть до вересня і точно будуть зимою

Наступні два роки українці житимуть з дефіцитом електроенергії

У світі продовжує зростати попит на викопне паливо

Відвантаження плоского прокату за кордон зросло на 87,6%

CEO Cleveland-Cliffs переконаний що уряд не схвалить пропозицію Nippon Steel щодо купівлі U.S. Steel

Єврокомісія поліпшила прогноз зростання економіки ЄС у 2024 році

У квітні відвантаження феросплавів зросли вперше з початку року на 209%

ВСІ НОВИНИ ⇢