Порти на Дунаї отримали 15 млн долл інвестицій у 2022 році — АМПУ

Економіка Новини Транспорт
Порти на Дунаї отримали 15 млн долл інвестицій у 2022 році — АМПУ

ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) ставить першочерговим завданням продовжувати нарощувати обсяги перевалки вантажів в портах на Дунаї, у тому числі реалізуючи проєкти державно-приватного партнерства. Про це заявив голова АМПУ Юрій Литвин.

Як повідомила прес-служба АМПУ, цього тижня Литвин відвідав порти Ізмаїл і Рені з метою огляду інфраструктури та знайомства із керівниками портових операторів. Під час робочої поїздки очільник АМПУ провів огляд акваторій портів та виробничих потужностей портових терміналів. У кожному порту керівник підприємства провів зустрічі із представниками портового співтовариства. Під час яких Литвин опікувався проблемними питаннями щодо співпраці державного підприємства та приватного сектору.

Першочергове завдання, яке стоїть перед АМПУ — це продовження збільшення обсягів переробки вантажів за рахунок введення в дію нових причалів, освоєння додаткових вантажопотоків, та оптимізація роботи. Це неможливо без тісної та ефективної взаємодії в межах державно-приватного партнерства. $15 млн було інвестовано у 2022 році в дунайські порти і це вже дало певний ефект. 9 травня порт Ізмаїл виконав річний план з вантажопереробки. 6,18 млн тонн — це рекордні за всю історію свого існування темпи виконання річних показників”, — зауважив Литвин.

Серед проблемних питань, які під час зустріч зазначили представники підприємств-портових операторів, — питання збільшення кількості внутрішньопортових лоцманських проводок, збільшення кількості якірних місць на Дунаї та сприяння у вирішені питання щодо поліпшення дорожньої інфраструктури на під’їзді до портів.

Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури і Адміністрація морських портів завжди відкрити до діалогу і я пропоную вам також відкрито висловлювати свої побажання, задля більш ефективної співпраці на умовах партнерських взаємовідносин”, — наголосив Литвин.

За даними АМПУ, у 2022 році дунайські порти збільшили обробку вантажів до 16,5 млн тонн з 5,5 млн тонн у 2021 році. Після проведення робіт із підтримки оголошених глибин та гідроспоруд в акваторіях морських портів планується, що у 2023 році вантажообіг сягне 23 млн тонн.

Новини

7 Лютого 2025

Туреччина має вжити заходів для захисту сталеливарної промисловості за прикладом США та ЄС – TCUD

Свириденко повідомила про зменшення українського експорту в січні 

Україна готова надати США свої сховища для закачування LNG-газу – Сибіга

EUROFER погіршив очікування видимого споживання сталі в ЄС у 2025 році 

POSCO у 2024 році скоротила продажі прокату 

Інтерпайп покладається лише на власні ресурси у страхуванні воєнних ризиків на морі – директор з логістики

Імпорт скрапленого газу в січні обвалився до мінімуму з травня 2022 року 

6 Лютого 2025

УЗ замовила обладнання для будівництва євроколії до Ужгорода на 240 млн

Підприємства Метінвесту продовжують захоплювати європейські ринки

Син Януковича заробляє на продажу вугілля з окупованих територій України

США оголосили про скасування зборів у Панамському каналі

Мита Китаю на нафту можуть вдарити по американському експорту

На продаж виставлено гранітний карʼєр і щебеневий завод у Житомирській області

Європа може сильно програти від торговельної війни між США та Китаєм

Укренерго запровадило аварійні відключення у 8 областях

Китай і США мають 60 днів, щоб врегулювати без суду суперечку щодо мит – СОТ

ВСІ НОВИНИ ⇢