Передача вагонів із рудою через перехід Ізов—Грубешув впала у 6 разів

Економіка Металургія Новини
Передача вагонів із рудою через перехід Ізов—Грубешув впала у 6 разів

Передача руди через прикордонний перехід Ізов—Грубешув (Польща) скоротилася у понад 6 разів. Про це йшлося під час наради представників АТ «Укрзалізниця» та польських перевізників 1 червня, передає Rail.insider.

У травні через прикордонний перехід Ізов—Грубешув передавали у середньому 224 вагони на добу всіх номенклатур. Це на 130,6 вагона менше, ніж місяцем раніше. Причиною такого значного падіння стало скорочення передачі рудних вантажів. Зокрема, упродовж травня передали лише 621 вагон із рудою, або лише 20 вагонів у середньому на добу. Водночас у квітні цей показник становив 133 вагони, або у понад 6 разів більше. Загалом у 2023 році руди найбільше передавали у березні — 204 вагони на добу.

За словами представників АТ «Укрзалізниця», у червні ситуація з передачею рудних вантажів, скоріше за все, не покращиться, адже наразі заплановано передати лише вісім маршрутних потягів за місяць.

Заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов зауважив, що спостерігається переорієнтація рудних вантажів, вугілля та металів (які раніше прямували частіше через стик Ізов—Грубешув) на перехід Мостиська—Медика. Основною причиною він назвав питання, що виникли в українських вантажовідправників до цінової політики основного перевізника по стику Ізов — PKP LHS.

Коментуючи ситуацію, представник PKP LHS закликав українських вантажовідправників звертатися до своєї компанії та висловив готовність допомогти у пошуку компромісного рішення.

Валерій Ткачов підтримав польського колегу і зауважив, що перехід Ізов—Грубешув наразі недозавантажений, водночас зростає кількість вагонів, що прямують у напрямку стику Мостиська—Медика.

Докладніше про ситуацію на стиках з Польщею розповів представник головного центру управління рухом УЗ Олександр Фролов. Так, упродовж травня фіксується значне зростання рухомого складу, що прямує до прикордонного переходу Мостиська—Медика. Якщо станом на 1 травня в його напрямку рухалися 900 вагонів, то зараз — 1850. Найбільше зростання демонструють метали, яких побільшало на 500 вагонів. Водночас фіксується просідання по стику Ізов—Грубешув (–200 вагонів).

Також під час наради порушувалося питання передачі зернових вантажів через польські переходи. Так, по стиках Ягодин—Дорогуськ та Ізов—Грубешув почали передавати вагони по колії 1520 мм, що були навантажені у березні та квітні. Найближчим часом польські перевізники обіцяють їх забрати.

Нагадаємо, що тиждень тому залізничники України та Польщі закликали відправляти на прикордонні переходи більше непродовольчих вантажів.

Новини

25 Квітня 2024

Модель економічного бронювання порушує основоположні принципи конституції – юрист

Тариф на світло треба поступово збільшити до ринкового – експерт

Сумихімпром після тривалої паузи відновив роботу

Україна може стати одним із найважливіших транспортних хабів Європи

НБУ погіршив прогноз зростання української економіки до 3%

Австралійська Mineral Resources збільшила видобуток літію

У НБУ очікують на уповільнення темпів інфляції

Нацбанк знизив облікову ставку до 13,5%

В Німеччині скорочується споживання сталі

SSAB очікує зниження цін на сталь у другому кварталі

Імпорт сталі до США у березні зріс на 1,5%

Нігинський кар’єр повторно виставили на аукціон за 26,32 млн грн

Україна продовжила антидемпінгові мита на імпорт арматури та катанки з рф

До порту Одеси прибув великий контейнеровоз з Китаю

Держава має прибрати перепони, які блокують інвестиції в розвиток зеленої енергетики – адвокат 

Centravis збільшив випуск труб на 14%

ВСІ НОВИНИ ⇢