УЗ покращить пропускну спроможність станції Ізмаїл

Економіка Новини Транспорт
УЗ покращить пропускну спроможність станції Ізмаїл

В АТ «Укрзалізниця» розглядають проєкти щодо покращення пропускної спроможності станції Ізмаїл. Про це йшлося під час онлайн-наради залізничників із представниками аграрного ринку 22 червня, передає Rail.insider.

Під час зустрічі обговорювали зростання накопичення рухомого складу, що прямує до станції Ізмаїл. Наразі туди рухається понад 2 тис. вагонів. При цьому показник середньодобового вивантаження становить приблизно 100 вагонів на добу.

Водночас представники аграрного ринку порушили питання щодо можливого колійного розвитку станції Ізмаїл та, відповідно, поліпшення ситуації з обробкою вантажів.

Як зауважив заступник директора регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» з логістики та роботи з поромами Іван Ємець, наразі у товаристві розглядають проєкти щодо розширення пропускної спроможності станції Ізмаїл, і не лише її. Передусім йдеться про дільниці Арциз—Ізмаїл та Білгород-Дністровський—Ізмаїл.

Так, наразі розглядається варіант електрифікації дільниці Білгород-Дністровський—Ізмаїл. Його реалізацію мають намір розпочати вже цього року.

«Кількість поїздів, які можуть заходити до станції Ізмаїл, наразі максимум дев’ять. Тож пропускної спроможності для підведення потягів туди достатньо. Але недостатнім є розвиток парку «Новий» самої станції Ізмаїл», — уточнив Іван Ємець.

Він зауважив, що тут мають намір добудувати 8-му та 9-ту колії.

«На самій станції Ізмаїл плануємо ще дві колії сортувального парку, парку прибуття. Але це вже на наступний рік. Наступного року ми плануємо розширити горловину станції, точніше парку «Новий», та побудувати витяжну колію № 13, яка надасть змогу працювати на подачу в порт окремо від подачі на під’їзну колію «Нібулону», що теж збільшить переробку. Вважаємо, що наразі цього буде достатньо для того, щоб збільшити переробну спроможність станції з боку залізниці», — наголосив заступник директора регіональної філії.

Він додав, що не все залежить від залізниці. Адже паралельно на коліях тривають дві операції: вивантаження та навантаження.

«Вивантаження має зрости до 400–450 вагонів, щоб ми цей потік могли приймати. А збільшення вивантаження — це і колійний розвиток порту. Ми заходи зі свого боку запланували та будемо їх виконувати», — зазначив представник УЗ.

Іван Ємець зауважив, що деякі проєкти наразі перебувають у процесі розроблення. За ними тривають предпроєктні роботи та підготовка матеріалів до подання до Укрзалізниці на розгляд.

З іншого боку учасники наради з представників компаній-трейдерів агропродукції попросили залізничників прискорити розвиток інфраструктури в напрямку Ізмаїлу, зважаючи на невизначеність подальшої долі “зернового коридору“. Проблематику щодо цього питання озвучив співзасновник холдингу «АгроВіста» Юрій Скічко.

На думку заступника директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерія Ткачова, у порту Ізмаїл для збільшення перевалки також необхідно будувати додаткові склади для зберігання зерна, тобто потрібні інвестиції з боку бізнесу.

Нагадаємо, що попри збільшення обсягу вивантаження зернових у порту Ізмаїл ситуація там вже тривалий час напружена.

Новини

2 Травня 2024

Аграрії просять уряд на три місяці продовжити чинне бронювання працівників

ДТЕК Енерго спрямував прибуток за минулий рік на відбудову ТЕС

В Брюселі пройде форум ЄС-Україна з питань оборонної промисловості

Через активну роботу СЕС вдень в Україні зафіксований профіцит електроенергії

Іспанська Tubos Reunidos заявляє про намір стати першім у світі виробником труб без викидів вуглецю

ArcelorMittal закрил коксохімічне виробництво у місті Зениця

Проблеми з судноплавством у Червоному морі можуть тривати до кінця року

Австралія має намір побудувати 25 ГВт вітроенергетичних потужностей

Індійські металурги занепокоєні зростанням імпорту сталі

Одеський Стальканат у 2023 році скоротив чистий прибуток на 13,8%

Україні треба приєднуватись до світового тренду захисту від імпорту китайської сталі

Ворог пошкодив половину украінської енергосистеми

Укргазвидобування сягнуло рекордних показників буріння під час війни

Після розблокування кордону держбюджет додатково отримав 2,5 млрд грн

Свириденко прогнозує зростання економіки на рівні 4,6%

1 Травня 2024

НКРЕКП нарешті затвердила обсяг підтримки зелених електростанцій за 5 місяців 2023 року

ВСІ НОВИНИ ⇢