Тариф на доставку зерна нового врожаю з Ізмаїлу до Констанци зросте до 30 євро/тонна 

Економіка Новини
Тариф на доставку зерна нового врожаю з Ізмаїлу до Констанци зросте до 30 євро/тонна 

З початку повномасштабної війни тарифи на доставку зерна з Ізмаїлу до Констанци збільшились вдвічі.

«Аграрії та перевізники почали скуповувати старий флот в Нідерландах та інших країнах Європи, оскільки сподіваються заробити. І ринок миттєво відреагував зростанням», — розповів співрозмовник Економічної правди з компанії, задіяної в річкових перевезеннях.

За його словами, морське судно вантажопідйомністю близько 3 тис тонн три роки тому коштувало €500-700 тис., а зараз близько €1,5 млн. 

Річковий конвой з буксиру і двох барж вантажопідйомністю близько 4 тис. тонн раніше коштував €750-800 тис., зараз —€1,5-1,7 млн .

До повномасштабного вторгення росії в Україну вартість транспортування зерна по Дунаю з Ізмаїлу до Констанци становила €12-15 за тонну.

У 2022-му році на ажіотажному попиті тариф сягав €40-50 за тонну, згодом поступово знизився до рівня €20-25 за тонну.

Очікується, що під новий врожай ставки зростуть до €30.

Новини

29 Вересня 2023

Через сім років Україну реально візьмуть у ЄС, якщо темп реформ буде збережено - голова ЄС

Тарифи на комунальні послуги до кінця опалювального сезону залишаться без змін

Загальні викиди в металургії Китаю зросли на 5,2%

Україна отримає від Швейцарії 110 млн дол на розмінування

Мінекономіки планує відновити економіку після того як повернуться біженці з ЄС 

Франція та Україна уклали низку угод щодо співпраці у галузі ВПК

Україна може стати лідером у зеленій металургії - Соболев

Світове виробництво автомобілів збільшилось на 12%

Автогаз на заправках подорожчав майже на 2 гривні

Індійська KIOCL призупинила роботу на заводі з виробництва окатків

Рудник Ярославського запустив виробництво на шахті ім. Фрунзе

УЗ зобов’язали реалізувати непригодне обладнання як брухт через систему Прозорро

Найбільший виробник безшовних нержавіючих труб у світі інвестує 3,5 млн євро в модернізацію потужностей

На прикордонних переходах із Польщею зростають черги вагонів

МАГАТЕ не в змозі належним чином контролювати безпеку на ЗАЕС - Greenpeace

МАГАТЕ вимагає повернення ЗАЕС під повний контроль України

ВСІ НОВИНИ ⇢