Українське Дунайське пароплавство завершує відновлення суховантажу Вілково
Економіка Новини Транспорт

ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» завершує капітальний ремонт морського суховантажу «Вілково». Про це передає Промисловий Портал з посиланням на повідомлення підприємства.
Наразі судно проходить останні випробування та готується до першого рейсу!
«Багато років суховантаж перебував у бербоут-чартері. Минуле керівництво доля морського флоту УДП не хвилювала, орендар економив на обслуговуванні. Як результат, судно повернули в жахливому технічному стані. Альтернативою капітальному ремонту було відправити «вбите» судно у відстій, з якого єдина дорога – на металобрухт. Ми прийняли рішення судно відновити!», – розповідає генеральний директор УДП Дмитро Москаленко.
Ремонтні роботи тривали майже три місяці. Було замінено десятки тонн металу на конструкції корпусу, палуби, перебірки трюму та багато іншого. Також корпус очистили та пофарбували в три шари (грунт+2 шари фарби). Загалом фарбування виконано поверхонь трюмів та палуб виконано на площі майже 10 тисяч квадратних метрів.
Вперше за 30 років були повністю демонтовані та відреставровані кришки вантажних трюмів та деякі інші системи та агрегати. Також судноремонтники замінили гідравлічну система відкриття кришок та повністю капітально відновили гвинто-рульовий комплекс.
Фахівці провели капітальний ремонт головного двигуна, дизель-генераторів, компресорів. На додачу до цього замінили та налаштували паливну апаратуру.
Також величезна номенклатура запчастин була замінена, причому деякі з вузлів виготовлялись на замовлення. В УДП додають, що багато агрегатів замінені новими, щоб надалі не вкладати кошти у ремонти.
«Для «Вілково» капітальний ремонт став фактично другим народженням. Роботи для нього наразі дуже багато – одеські порти заблоковані ворогом, а вивозити врожай потрібно!», – додає Дмитро Москаленко.
За кілька днів після завершення процедури випробування на клас Регістру, суховантаж розпочне перший рейс. За словами гендиректора УДП перевага «Вілково» у можливості повноцінно працювати на Дунаї навіть в умовах мілководдя.
«Але найголовніше, що, з огляду на напружену ситуацію, не всі іноземні судновласники готові продовжувати працювати в українських дунайських портах. Натомість річковий та морський флот УДП виконує роботу за будь-яких обставин», – наголосив Дмитро Москаленко.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити Telegram