Україна планує взяти на себе страхування ризиків у зерновому коридорі

Економіка Новини
Україна планує взяти на себе страхування ризиків у зерновому коридорі

Україна застрахувала всі торгові судна, які здійснюють експорт та імпорт товарів через дунайські порти, та розглядає можливість страхування суден, які йтимуть зерновим коридором у Чорному морі. Про це заявив прем‘єр-міністр Денис Шмигаль, передає «Укрінформ».

Україна застрахувала всі торгові судна, які здійснюють експорт та імпорт товарів через дунайські порти. Зараз ми на уряді обговорюємо і, переконаний, ухвалимо рішення про страхування суден і відповідних компаній, які йтимуть по «зерновому коридору»”, — сказав Шмигаль на конференції послів України у четвер, 3 серпня.

За його словами, ризики стосовно Чорного моря очевидні.

Це спрацює один раз. Ми розуміємо, що у випадку якщо росіяни затоплять або підірвуть будь-яке торгове судно, це колосально ускладнить нашу роботу з партнерами щодо зернового коридору. Тому, звичайно, потрібна підтримка партнерів, щоб цього не сталося. Але зі свого боку ми такі ризики страхуємо за рахунок нашого бюджету”, — додав прем’єр.

Після оголошення про вихід із Чорноморської зернової ініціативи 17 липня російські терористи почали завдавати щоденних масованих ударів по Одеській області, в результаті яких пошкоджень зазнає інфраструктура міжнародних та українських трейдерів і перевізників. Окрім того, Росія погрожує атаками на цивільні судна, котрі прямуватимуть в українські порти.

Головне управління розвідки Міністерства оборони України оприлюднило закриту доповідь для кремлівської верхівки, яка свідчить, що дії РФ зі зриву зернової угоди є частиною єдиного заздалегідь розробленого плану.

На початку червня Кабінет міністрів затвердив Порядок надання гарантій компенсації шкоди, заподіяної фрахтувальникам, операторам та/або власникам морських суден та суден внутрішнього плавання під українським та іноземними прапорами (крім Росії та Білорусі) внаслідок російської збройної агресії. Згідно з порядком, компенсація надаватиметься судновласнику, якому страховик письмово відмовив у відшкодуванні шкоди, заподіяної внаслідок російської збройної агресії. Право на компенсацію матимуть тільки ті судновласники, які уклали договір страхування або P&I (Protection and Indemnity) поліс у порядку, установленому законодавством України чи іншої держави.

У лютому Верховна Рада підтримала зміни до Закону «Про Державний бюджет України на 2023 рік», які надають фрахтувальникам, операторам та/або власникам морських суден та суден внутрішнього плавання гарантії компенсації шкоди, заподіяної внаслідок агресії Росії. На ці цілі передбачено до 20 млрд грн.

Новини

23 Січня 2025

Трамп оголосив про інвестиції $500 млрд в інфраструктуру ШІ в США

АрселорМіттал Кривий Ріг не зміг вийти на беззбитковість у 2024 – гендиректор

В Україні зріс попит на вживані авто з США майже на 50%

Суд США вирішить питання про продаж з молотка яхти російського олігарха за 300 млн доларів

Україна шукає до $20 млрд для збільшення виробництва зброї

Японський бізнес допомагатиме відновлювати Україну через нову платформу

РФ довелося перенаправити танкери в тихоокеанський порт заради Китаю

ДТЕК інвестує ще €450 млн в будівництво Тилігульської вітроелектростанції

21 Січня 2025

Уряд спростив процедуру будівництва об’єктів розподіленої генерації

Викиди в металургії Китаю у 2024 році зросли на 4,1%

В США створять нову службу з торговельних мит 

ЄК розробляє план повного припинення імпорту російського газу

Металурги України в 2024 році експортували 614 тис. т довгого прокату

Китай зменшив закупівлі російського вугілля у 2024 році на тлі санкцій

Укрзалізниця замовила у державної Укрнафти дизпалива на 1 млрд 

20 Січня 2025

Контейнерні перевезення Чорним морем зростають 

ВСІ НОВИНИ ⇢