Порти Туреччини нарощують імпортний вантажопотік 

Економіка Металургія Новини
Порти Туреччини нарощують імпортний вантажопотік 

Морські порти Туреччини у першому півріччі 2023 року зменшили вантажообіг проти аналогічного періоду минулого року на 4,6% — до 260,9 млн тонн. Про це свідчать дані Міністерства транспорту та інфраструктури Туреччини.

Імпортний трафік традиційно забезпечив найбільший обсяг (понад 50%) серед усіх митних категорій вантажів і став єдиним вантажопотоком, що показав зростання — на 8,4%, до 130,6 млн тонн. Перевалка експортних вантажів зменшилася на 16,7% — до 63,9 млн тонн, транзитних — на 16%, до 34,9 млн тонн, каботажних — на 9,2%, до 31,5 млн тонн.

Перевалка наливних вантажів збільшилася на 1,3% — до 84,3 млн тонн. Зокрема, перевантаження сирої нафти зменшилося на 17,9% — до 36,3 млн тонн (у тому числі транзит скоротився на 19,7% — до 19,5 млн тонн, імпорт — на 12,4%, до 12,6 млн тонн, каботаж — на 35,4%, до 3,3 млн тонн). Обробка нафтопродуктів збільшилася на 32% — до 32,7 млн тонн (у тому числі імпорт зріс на 71,6% — до 12,7 млн тонн, експорт — на 22,5%, до 6,2 млн тонн, транзит — у 6,1 разу, до 1,6 млн тонн).

Перевалка насипних вантажів скоротилася на 5,7% — до 77,1 млн тонн. Зокрема, обробка вугілля збільшилася на 12,6% — до 12,8 млн тонн (у тому числі імпорт зріс на 13,4% — до 12,2 млн тонн). Перевантаження зерна зросло на 60,6% — до 10,8 млн тонн (у тому числі імпорт збільшився на 67,7% — до 10,6 млн тонн).

Крім того, перевалка генеральних вантажів скоротилася на 16,1% — до 29,2 млн тонн, автотехніки — на 2%, до 5,7 млн тонн.

Контейнерообіг зменшився на 4,6% — до 6 096 076 TEU. Перевантаження контейнерів у ваговому вираженні скоротилося на 4,7% — до 64,7 млн тонн.

Протягом першого півріччя вантажообробку здійснювали 48 портів. Чотири найбільших порти за обсягом перевалки продемонстрували негативну динаміку.

Найбільші обсяги вантажів обробили:

  • порт Коджаелі — 40,9 млн тонн («мінус» 3,1%);
  • порт Аліага — 40,5 млн тонн («мінус» 1,9%);
  • порт Джейхан — 28,6 млн тонн («мінус» 11,3%);
  • порт Іскендерун — 28,5 млн тонн («мінус» 16,7%);
  • порт Текірдаг — 23 млн тонн («плюс» 3,2%);
  • порт Мерсін — 21,5 млн тонн («плюс» 11%);
  • порт Амбарлі — 16,4 млн тонн («плюс» 3,1%).

За даними Міністерства транспорту та інфраструктури Туреччини, морпорти країни у 2022 році збільшили вантажообіг проти 2021 року на 3,1% — до 542,6 млн тонн. Обробку вантажів здійснювали 49 портів. Чотири порти продемонстрували вантажообіг понад 60 млн тонн, сім портів — більше 30 млн тонн.

Новини

3 Травня 2024

Польща має заборонити імпорт російської металопродукції через свої порти – експерт

Якщо акциз на пальне підвищують до європейського рівня, варто збільшити й зарплату – експерт

ArcelorMittal планує розширення компанії у Бразилії

Туреччина збільшила експорт арматури на 8,9%

Морські перевезення стимулюватимуть зростання експорту продукції ГМК – НБУ

Великий бізнес з початку 2024 року сплатив майже 160 млрд грн податків 

Україна і Британія починають реалізацію проєктів у сфері зелених інновацій в енергетиці

Nippon Steel знадобиться більше часу для завершення угоди з купівлі US Steel

КНДР відправила до росії балістичні ракети

Японські торгові доми очікують скорочення прибутків від металургійного бізнесу

Реальна собівартість електроенергії для населення становить 3,5 грн – Кучеренко

Міжнародна торгова палата закликала ЄС до діалогу щодо вуглецевого мита

Польща за три місяці імпортувала 378,7 тис тонн сталі 

Уряд зобов’язав УЗ перерахувати 1,5 млрд грн до бюджету

АМПУ отримало нове лоцманське судно для портів на Дунаї

Німеччина у січні-лютому імпортувала 155 тис тонн сталі 

ВСІ НОВИНИ ⇢