Через історичну посуху кораблі зупиняються в Панамському каналі

Економіка Новини Транспорт
Через історичну посуху кораблі зупиняються в Панамському каналі

У серпні судна чекають у середньому майже чотири дні у черзі біля каналу, який створює короткий шлях між Атлантичним і Тихим океанами, свідчать дані Clarkson Research Services, підрозділу найбільшого у світі суднового брокера. Ще два місяці тому чекати доводилося лише трохи більше доби. Деякі кораблі мусили зупинятися на цілих 20 днів. Панамський канал стає жертвою кліматичних змін, оскільки зменшення рівня води змушує кораблі частково завантажуватися, щоб цим водним шляхом.

Канал є життєво важливим для світової торгівлі, пропускаючи понад півмільярда тонн вантажів щорічно. Він обробляє все, від латиноамериканських культур до енергії США, і широко використовується контейнеровозами, що перевозять промислові товари, такі як іграшки й садові меблі, по всій планеті.

Судна були змушені зменшити свої осадки — наскільки низько вони сидять у воді — з кінця травня, оскільки відсутність дощу знизила рівень води в каналі й навколо нього. Це означає, що вони повинні брати менше вантажу.

Глибина озера Гатун, найбільшого з двох озер, які забезпечують канал водою, впала до семирічного мінімуму в кінці липня.

Останніми днями в Атлантичному океані зросли ставки на судна, що перевозять нафтові вантажі, такі як бензин і дизельне пальне, оскільки блокування Панамського каналу обмежує кількість доступних суден. Схожа картина і для перевізників скрапленого нафтового газу. Частково це пов’язано з тим, що під час проходження через канал контейнеровози мають пріоритет над іншими типами суден.

Поки що немає особливого переспрямування сухих навалочних вантажів, але це може стати ще більшою проблемою, якщо посуха триватиме до кінця вересня, коли експорт кукурудзи й сої з США збільшиться після збору врожаю, сказав Білал Муфтуоглу, директор з досліджень перевезень сухих вантажів брокерської компанії Howe Robinson Partners.

Зважаючи на завантаженість каналу, менше судновласників бажають фрахтувати маршрут із Перської затоки США до Східної Азії, сказав він.

Деякі судна вирішують не ризикувати затримками в Панамі. Власник танкера International Seaways сказав під час телефонної розмови про прибутки, що він відправив судно, яке мало відплисти з Аргентини до західного узбережжя США, навколо південного краю Південної Америки, щоб уникнути затримок і вищих зборів на каналі.

Новини

2 Травня 2024

Одеський Стальканат у 2023 році скоротив чистий прибуток на 13,8%

Україні треба приєднуватись до світового тренду захисту від імпорту китайської сталі

Ворог пошкодив половину украінської енергосистеми

Укргазвидобування сягнуло рекордних показників буріння під час війни

Після розблокування кордону держбюджет додатково отримав 2,5 млрд грн

Свириденко прогнозує зростання економіки на рівні 4,6%

1 Травня 2024

НКРЕКП нарешті затвердила обсяг підтримки зелених електростанцій за 5 місяців 2023 року

Через санкції прибуток Металоінвесту скоротився на 36%

У Чилі розраховують на збільшення обсягів видобутку міді

Vale, BHP та Samarco пропонують $25,4 млрд на ремонт після обвалення греблі у 2015 році

Вступ України обійдеться Євросоюзу у кругленьку суму – Deutsche Welle

Підвищення акцизу на пальне стане ударом для всіх українців

Австрійська влада застерігає Raiffeisen bank від угоди з Дерипаскою – Reuters

У квітні бізнес позитивно оцінив поточні результати своєї діяльності

Україна вийшла на довоєнні показники експорту – Свириденко

Samarco, Vale та BHP запропонували сплатити 25 млрд дол штрафу за прорив дамби в 2015 році

ВСІ НОВИНИ ⇢