Ставки річкового та морського фрахту зростають через попит у Чорному морі
Економіка Новини Транспорт

Відсутність ефективних комплексних рішень щодо завантаження українського зерна на рейді порту Констанца суттєво обмежує вантажопотік через порт та здорожчує вартість завантаження суден класу Panamax українським зерном, повідомляють аналітики Spike Brokers.
За їхніми даними, прямий фрахт на Іспанію судном завантаженістю 9-10 тисяч тонн може бути вигідніший, аніж доставка зерна баржами до Констанци, перевантаження на судно класу Panamax та відправка до Іспанії.
Так, ринкові ставки транспортування водним шляхом наразі складають:
- 1-3 тис. тонн Ізмаїл (Україна) — Констанца (Румунія): 40-45 євро;
- 9-10 тис. тонн Ізмаїл (Україна) — Тарагона, Валенсія (Іспанія): 72-75 євро;
- 25-35 тис. тонн Констанца (Румунія) — Тарагона (Іспанія): 19-22 євро;
- 55-65 тис. тонн Констанца (Румунія) — Тарагона (Іспанія):15-18 євро.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити Telegram