Укрзалізниця запровадила додаткові обмеження перевезень до порту Ізмаїла

Новини Транспорт
Укрзалізниця запровадила додаткові обмеження перевезень до порту Ізмаїла

Через накопичення вагонів у напрямку порту “Ізмаїл” внаслідок зупинок роботи порту під час повітряних тривог, “Укрзалізниця” запровадила додаткові конвенційні обмеження для одержувачів вантажів у порту.

Про це заступник директора департаменту комерційної роботи “Укрзалізниці” Валерій Ткачов повідомив на нараді, присвяченій темі перевезення зернових вантажів залізничним транспортом, передає Інтерфакс-Україна.

“У кого понад 30 діб черга ми блокуємо можливість запланувати… Але також введено конвенційні заборони для підприємств, на яких також можливі великі черги. На них ми дали заборону відвантаження”, – сказав Ткачов.

Наразі у напрямку порту “Ізмаїл” діє вісім конвенційних заборон, шість із них запроваджені щодо операторів, які приймають зернові вантажі.

Ткачов розповів, що крім конвенцій щодо компаній, черги до терміналів яких перевищують 30 діб, “Укрзалізниця” вимушена запровадити додаткові заборони і щодо інших компаній, які допускають накопичення вагонів з вантажами, зокрема ТОВ “Софт Марін”, ТОВ “Славутич Руда”, ТОВ “Юнікорнс”, ТОВ “Трансюкрейн”, ТОВ “РА-Транс”, ТОВ “Портінвест-Лоджистик”.

Він уточнив, що в процесі обробки операторами вагонів із вантажами з низки операторів заборони буде знято, але для частини з них вони продовжать діяти до скасування.

За словами Ткачова, удари по інфраструктурі впливають на показники середньодобового розвантаження у порту.

“Було 133 вагони на добу, а стало 124. Це все через удари. Але ми працюємо – залізниця працює. Я дякую співробітникам, дякую терміналам, які працюють. Вони навіть у таких складних і небезпечних умовах приймають зернові вантажі та забезпечують експорт зерна”, – сказав представник залізничної компанії.

Під час наради представник Одеської залізниці повідомив, що через повітряні тривоги та обстріли тільки з початку вересня порт “Ізмаїл” втратив 17 повноцінних годин роботи.

“По Ізмаїлу також є проблеми, пов’язані з повітряними тривогами та обстрілами. Тільки з початку місяця вже 17 годин звучав сигнал повітряної тривоги, під час якої порт не працює. Ми втратили практично добу повноцінної роботи порту”, – сказав він.

На сьогоднішній день черга вагонів з вантажами у напрямку порту “Ізмаїл” становить 6,43 тис. вагонів, у тому числі 2,61 тис. вагонів із зерном.

“Ми бачимо, що черга на Ізмаїл поступово зменшується, але це завдяки тому, що ми змушені лімітувати… не дозволяємо завантажуватися тим операторам, які мають великі черги, поки вони не поглинуть вантажі. Тому черга потроху зменшується”, – сказав Ткачов.

Новини

3 Травня 2024

Польща має заборонити імпорт російської металопродукції через свої порти – експерт

Якщо акциз на пальне підвищують до європейського рівня, варто збільшити й зарплату – експерт

ArcelorMittal планує розширення компанії у Бразилії

Туреччина збільшила експорт арматури на 8,9%

Морські перевезення стимулюватимуть зростання експорту продукції ГМК – НБУ

Великий бізнес з початку 2024 року сплатив майже 160 млрд грн податків 

Україна і Британія починають реалізацію проєктів у сфері зелених інновацій в енергетиці

Nippon Steel знадобиться більше часу для завершення угоди з купівлі US Steel

КНДР відправила до росії балістичні ракети

Японські торгові доми очікують скорочення прибутків від металургійного бізнесу

Реальна собівартість електроенергії для населення становить 3,5 грн – Кучеренко

Міжнародна торгова палата закликала ЄС до діалогу щодо вуглецевого мита

Польща за три місяці імпортувала 378,7 тис тонн сталі 

Уряд зобов’язав УЗ перерахувати 1,5 млрд грн до бюджету

АМПУ отримало нове лоцманське судно для портів на Дунаї

Німеччина у січні-лютому імпортувала 155 тис тонн сталі 

ВСІ НОВИНИ ⇢