УДП возитиме зерно з Середнього Дунаю до порту Констанца

Економіка Новини
УДП возитиме зерно з Середнього Дунаю до порту Констанца

ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» розпочало перевезення зерна баржевими караванами з Угорщини до порту Констанца у Румунії.

Як і анонсували, розпочинаємо довгострокову співпрацю з великим зернотрейдером світового рівня. Баржеві каравани пароплавства, які прямують у Сербію з українською рудою, на зворотньому шляху почнуть перевозити зернові. Наразі після вивантаження залізорудної сировини (ЗРС) у Смедерево виконується замивка першого каравану. Після чого він стане під завантаження в угорському порту Чепель. Потім Констанца, Ізмаїл і знову Середній Дунай”, — вказала прес-служба.

Лінія поки що працює у пілотному режимі.

В УДП наголосили, що розбудовують довгострокову бізнес-модель із перспективою зберегти вантажопотік і після відновлення повноцінної роботи портів Великої Одеси. Саме тому пароплавство знаходить стратегічних партнерів та відпрацьовує моделі роботи на Середньому Дунаї.

Задача — навіть на довгому плечі забезпечити високу рентабельність та швидке обертання флоту. Для старого УДП робота на Середньому Дунаї з перевезення ЗРС та зернових завершилась банкрутством. Для нового УДП — має стати основою сталого розвитку. Ми жорстко контролюємо витрати палива, запровадили онлайн-моніторинг переміщення суден, якісно покращили систему забезпечення, відмовились від прокладок та брокерів та працюємо напряму з власником вантажу. Тому навіть тривалі та складні рейси для нас є прибутковими”, — ідеться у повідомленні.

Із часом завдяки співпраці з IFC планується розв’язати й проблему застарілості тяги. Модернізований самохідний флот отримає сучасні екологічні двигуни (сертифіковані Stage V) із значно меншими витратами палива, що є ключовим для роботи у дальніх рейсах.

ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю. Компанія експлуатує понад 20 самохідних суден вантажного річкового флоту та приблизно 200 несамохідних суден, що дозволяє оперувати приблизно 20 баржевими караванами.

Компанія у 2022 році перевезла морським та річковим флотом 1,8 млн тонн вантажів. Основу вантажів у 2022 році складали зернові та металургійна сировина. Крім того, компанія почала розвивати напрям контейнерних перевезень і запустила регулярні контейнерні каравани.

За підсумками 2022 року ПрАТ «УДП» одержало понад 1 млрд грн прибутку після 38 млн грн збитку за попередній рік.

Новини

17 Липня 2025

Румунія отримала дозвіл на купівлю порту Джурджулешти

Контрабанда патентів і технологій: Жеваго знову у списку фігурантів гучної справи

Енергетичний скандал: державні установи купують струм у компаній підсанкційного олігарха

Військові проти вибухів: імпорт селітри перенаправили в обхід українських портів

Одеський порт переходить на тарифи в євро через синхронізацію з нормами ЄС

Україна збільшила імпорт плоского прокату 

Індія знайде заміну російській нафті – міністр країни

Підвищення податків може зупинити гірничу галузь і залишити без роботи понад 200 тис. українців – Федерація металургів

Ринку вантажних перевезень бракує близько 40000 водіїв – Деркач

На АЗС України подорожчало пальне

Реальне зростання ВВП України сповільнилося до 0,9%

Україна за п’ять місяців скоротила експорт на 5,4% – Держстат

16 Липня 2025

Влада Молдови попередньо схвалила продаж порту Джурджулешти Румунії

Vitol уклав багаторічну металеву угоду: $240 мільйонів за бразильську руду

П’ять держав ЄС незадоволені торговельною угодою з Україною

В українських портах заборонили завозити та розвантажувати добрива на основі аміаку

ВСІ НОВИНИ ⇢