УДП возитиме зерно з Середнього Дунаю до порту Констанца

Економіка Новини
УДП возитиме зерно з Середнього Дунаю до порту Констанца

ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» розпочало перевезення зерна баржевими караванами з Угорщини до порту Констанца у Румунії.

Як і анонсували, розпочинаємо довгострокову співпрацю з великим зернотрейдером світового рівня. Баржеві каравани пароплавства, які прямують у Сербію з українською рудою, на зворотньому шляху почнуть перевозити зернові. Наразі після вивантаження залізорудної сировини (ЗРС) у Смедерево виконується замивка першого каравану. Після чого він стане під завантаження в угорському порту Чепель. Потім Констанца, Ізмаїл і знову Середній Дунай”, — вказала прес-служба.

Лінія поки що працює у пілотному режимі.

В УДП наголосили, що розбудовують довгострокову бізнес-модель із перспективою зберегти вантажопотік і після відновлення повноцінної роботи портів Великої Одеси. Саме тому пароплавство знаходить стратегічних партнерів та відпрацьовує моделі роботи на Середньому Дунаї.

Задача — навіть на довгому плечі забезпечити високу рентабельність та швидке обертання флоту. Для старого УДП робота на Середньому Дунаї з перевезення ЗРС та зернових завершилась банкрутством. Для нового УДП — має стати основою сталого розвитку. Ми жорстко контролюємо витрати палива, запровадили онлайн-моніторинг переміщення суден, якісно покращили систему забезпечення, відмовились від прокладок та брокерів та працюємо напряму з власником вантажу. Тому навіть тривалі та складні рейси для нас є прибутковими”, — ідеться у повідомленні.

Із часом завдяки співпраці з IFC планується розв’язати й проблему застарілості тяги. Модернізований самохідний флот отримає сучасні екологічні двигуни (сертифіковані Stage V) із значно меншими витратами палива, що є ключовим для роботи у дальніх рейсах.

ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю. Компанія експлуатує понад 20 самохідних суден вантажного річкового флоту та приблизно 200 несамохідних суден, що дозволяє оперувати приблизно 20 баржевими караванами.

Компанія у 2022 році перевезла морським та річковим флотом 1,8 млн тонн вантажів. Основу вантажів у 2022 році складали зернові та металургійна сировина. Крім того, компанія почала розвивати напрям контейнерних перевезень і запустила регулярні контейнерні каравани.

За підсумками 2022 року ПрАТ «УДП» одержало понад 1 млрд грн прибутку після 38 млн грн збитку за попередній рік.

Новини

17 Травня 2024

США не хочуть віддавати U.S.Steel японцям

У I кварталі виручка Vallourec скоротилась на 26%

Шведська компанія хоче побудувати ще чотири заводи водневої металургії

Єврокомісія почала розслідувати імпорт білої жерсті з Китаю

Dunaferr модернізує прокатні стани

Нафтогаз з початку року запустив 7 нових свердловин – Шмигаль

Україна запропонувала Аргентині та Чилі зону вільної торгівлі

Внаслідок бойових дій на території України викиди СО2 сягнули 180 млн тонн

Китай інвестує у зелене авіаційне паливо

російські порти знизили перевалку вантажів на 4%

Виробництво сталі в Китаї скоротилось на 3%

Металурги у квітні збільшили експорт довгого прокату на 7,6%

Уряд змінив порядок бронювання від мобілізації на підприємствах двох сфер економіки

Україна вийшла на максимальну потужність імпорту електроенергії з ЄС

Уряд виділив 1,5 млрд грн для відновлення Зміївської та Трипільської ТЕС

Данія виділить Україні новий пакет військової допомоги на 750 млн євро

ВСІ НОВИНИ ⇢