УДП возитиме зерно з Середнього Дунаю до порту Констанца

Економіка Новини
УДП возитиме зерно з Середнього Дунаю до порту Констанца

ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» розпочало перевезення зерна баржевими караванами з Угорщини до порту Констанца у Румунії.

Як і анонсували, розпочинаємо довгострокову співпрацю з великим зернотрейдером світового рівня. Баржеві каравани пароплавства, які прямують у Сербію з українською рудою, на зворотньому шляху почнуть перевозити зернові. Наразі після вивантаження залізорудної сировини (ЗРС) у Смедерево виконується замивка першого каравану. Після чого він стане під завантаження в угорському порту Чепель. Потім Констанца, Ізмаїл і знову Середній Дунай”, — вказала прес-служба.

Лінія поки що працює у пілотному режимі.

В УДП наголосили, що розбудовують довгострокову бізнес-модель із перспективою зберегти вантажопотік і після відновлення повноцінної роботи портів Великої Одеси. Саме тому пароплавство знаходить стратегічних партнерів та відпрацьовує моделі роботи на Середньому Дунаї.

Задача — навіть на довгому плечі забезпечити високу рентабельність та швидке обертання флоту. Для старого УДП робота на Середньому Дунаї з перевезення ЗРС та зернових завершилась банкрутством. Для нового УДП — має стати основою сталого розвитку. Ми жорстко контролюємо витрати палива, запровадили онлайн-моніторинг переміщення суден, якісно покращили систему забезпечення, відмовились від прокладок та брокерів та працюємо напряму з власником вантажу. Тому навіть тривалі та складні рейси для нас є прибутковими”, — ідеться у повідомленні.

Із часом завдяки співпраці з IFC планується розв’язати й проблему застарілості тяги. Модернізований самохідний флот отримає сучасні екологічні двигуни (сертифіковані Stage V) із значно меншими витратами палива, що є ключовим для роботи у дальніх рейсах.

ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю. Компанія експлуатує понад 20 самохідних суден вантажного річкового флоту та приблизно 200 несамохідних суден, що дозволяє оперувати приблизно 20 баржевими караванами.

Компанія у 2022 році перевезла морським та річковим флотом 1,8 млн тонн вантажів. Основу вантажів у 2022 році складали зернові та металургійна сировина. Крім того, компанія почала розвивати напрям контейнерних перевезень і запустила регулярні контейнерні каравани.

За підсумками 2022 року ПрАТ «УДП» одержало понад 1 млрд грн прибутку після 38 млн грн збитку за попередній рік.

Новини

30 Листопада 2023

Туреччина може запровадити анти демпінг на г/к рулон з чотирьох країн

УЗ в грудні підвищує ціни на зерновози і піввагони

У листопаді бензин та дизпаливо подешевшали на гривню

Економіка США продемонструвала швидке зростання

Укренерго прогнозує дефіцит в енергосистемі у вечірні години

Liberty Ostrava домоглася мораторію на виплату боргів за електроенергію

ArcelorMittal закриває два заводи в ПАР

Британські профспілки пропонують Tata Steel альтернативний шлях декарбонізації комбінату Port Talbot

Польща вимагатиме відновити дозвільну систему для українських перевізників 

Європейські металурги вимагають перегляду правил експорту сталі до США

Країни в усьому світі повинні скоротити викиди вуглецю на 7 млрд тонн

Майже 8 тисяч бізнесів змінили регіон реєстрації від початку війни

Україна в разі дефіциту може імпортувати з Європи 1700 мВт електроенергії

В Європі закінчилася енергетична криза

Іспанський виробник сортового прокату підняв ціни на всю продукцію

У вересні США збільшили експорт нафтогазових труб

ВСІ НОВИНИ ⇢