Україна і ЄС працюватимуть над інфраструктурним розвитком Дунаю

Економіка Новини
Україна і ЄС працюватимуть над інфраструктурним розвитком Дунаю

Україна вдячна Єврокомісії за зусилля з інтеграції українських транспортних шляхів, включно з Дунайською ділянкою, у загальноєвропейську транспортну мережу ТЕN-Т та працюватиме разом з ЄС та країнами-сусідами для розвитку цієї інфраструктури.

Про це заявив віце-прем’єр-міністр з відновлення України — міністр розвитку громад, територій та інфраструктури України Олександр Кубраков у Брюсселі під час прес-конференції за підсумками переговорів з єврокомісаром з питань транспорту Адіною Велян, повідомляє власний кореспондент Укрінформу.

«Підтримка Європейської комісії у питанні включення української частини Дунаю, за її існуючими параметрами, в загальноєвропейську мережу ТЕN-Т та допомога в отриманні статусу міжнародного логістичного шляху збільшує потужність пан’європейського Дунаю і надасть більшу силу для всієї Європи. Участь у ТЕN-Т демонструє, що цей європейський проєкт гарантує стабільність для інвесторів», – сказав український урядовець.

Він висловив солідарність з колегами з Румунії, оскільки ця країна також відчула атаки з боку російського агресора. Кубраков зазначив, що такі російські удари спрямовані проти Європи, оскільки Дунай був і залишається ключовою транспортною артерією та поєднує багато європейських країн. Кубраков зауважив, що Україна, захищаючи та звільняючи свої землі від російських загарбників, водночас захищає Європу, її цінності та свободи.

«Коридори солідарності є критично важливим проєктом для економіки та для сільськогосподарського сектору України, для її експорту та імпорту. Разом із румунськими колегами та з іншими країнами регіону ми працюємо над збільшенням можливостей Дунайських портів у прийомі суден більшої тоннажності», – сказав представник уряду України.

Він зауважив, що друга важлива тема – це розвиток прикордонної інфраструктури та спрощення адміністративних правил перетину кордонів для експорту товарів з України та для операцій з імпорту, що матиме величезний економічний ефект. Особливо це стосується кордонів між Україною, Молдовою і Румунією, де на деяких ділянках, на відстані у 2-3 кілометри, працюють відразу три пункти прикордонного контролю від трьох країн.

«Вирішення цієї проблеми має величезний потенціал. Йдеться про розвиток самої прикордонної інфраструктури, а також про запровадження спільного прикордонного контролю та спільних митних процедур у найбільш важливих точках перетину кордонів… Всі ці процедури забирають багато часу, і запровадження такої спільної системи може дозволити скоротити час на перетин кордонів принаймні на 50 відсотків», – наголосив Кубраков.

Як повідомлялося, після початку російського вторгнення в Україну у лютому 2022 року ЄС та його країни-члени почали надавати Україні політичну, економічну, гуманітарну та військову допомогу. Зокрема, вже у травні 2022 року ЄС започаткував так звані «коридори солідарності» на кордонах з Україною, які дозволили Україні продовжувати власний зерновий експорт на світовий ринок в умовах блокади Росією українських чорноморських портів.

У липні цього року Росія зупинила свою участь у Чорноморський зерновій ініціативі, що була започаткована завдяки зусиллям ООН й Туреччини, після чого «коридори солідарності» ЄС через суходіл та внутрішні водні транспортні артерії Європи для України майже єдиною можливістю продовжувати експортно-імпортні операції.

Новини

30 Листопада 2023

Гарантований покупець за 11 місяців сплатив виробникам зеленої енергії 27 млрд

Промислове виробництво Японії у вересні зросло на 0,2%

Україна в 2024 році отримає від Нідерландів додаткові 2,5 млрд дол

Туреччина може запровадити анти демпінг на г/к рулон з чотирьох країн

УЗ в грудні підвищує ціни на зерновози і піввагони

У листопаді бензин та дизпаливо подешевшали на гривню

Економіка США продемонструвала швидке зростання

Укренерго прогнозує дефіцит в енергосистемі у вечірні години

Liberty Ostrava домоглася мораторію на виплату боргів за електроенергію

ArcelorMittal закриває два заводи в ПАР

Британські профспілки пропонують Tata Steel альтернативний шлях декарбонізації комбінату Port Talbot

Польща вимагатиме відновити дозвільну систему для українських перевізників 

Європейські металурги вимагають перегляду правил експорту сталі до США

Країни в усьому світі повинні скоротити викиди вуглецю на 7 млрд тонн

Майже 8 тисяч бізнесів змінили регіон реєстрації від початку війни

Україна в разі дефіциту може імпортувати з Європи 1700 мВт електроенергії

ВСІ НОВИНИ ⇢