Металурги Бразилії закликають уряд підвищити імпортні мита на сталь

Економіка Металургія Новини
Металурги Бразилії закликають уряд підвищити імпортні мита на сталь

Металурги Бразилії чинять тиск на федеральний уряд, закликаючи підвищити імпортні мита на сталь на тлі збільшення її постачань з-за кордону, особливо з Китаю, на місцевий ринок. Про це повідомляє бразильська O Tempo. Наразі ставка становить 9,6-12,8%.

Представники сталеливарної галузі попереджують – якщо темпи імпорту залишаться на поточному рівні, бразильські компанії можуть припинити виробництво та скоротити кількість робочих місць.

«У серпні в країну надійшло удвічі більше сталі, ніж в середньому за історію. Якщо це продовжуватиметься такими темпами, металургійним компаніям у Бразилії, безумовно, доведеться зупинитися», – заявив президент ради директорів Instituto Aço Brasil (Бразильський інститут сталі), президент ArcelorMittal Brasil Джефферсон де Паула на профільному конгресі.

У серпні поточного року у країну було імпортовано 496 тис. т сталевої продукції, переважно з Китаю.

Металурги вимагають підвищити мита на імпорт сталі до 25%, як це нещодавно зробила Мексика. Поточна ставка становить 9,6% за деякими винятками. Пропозиція Бразильського інституту сталі полягає в тимчасовому підвищенні.

«Це не назавжди, і це не відплата Китаю. Це буде для будь-якої імпортної сталі», – зауважив де Паула.

У вересні 2023 року федеральний уряд скасував зниження мит на імпорт 12 сталевих виробів, яке було здійснене попередньою адміністрацією в 2022 році. Захід набуває чинності в жовтні.

Однак деякі аналітики вважають, що підвищення мит на китайську продукцію не розв’яже проблему, адже Китай може відповісти на інших напрямках, зокрема, у сільському господарстві.

За підсумками січня-серпня 2023-го, пише SteelOrbis, обсяг імпорту сталі до Бразилії зріс на 49,2% – до 3,2 млн т, на китайську металопродукцію припадає 48,6% із загального обсягу. Як зауважив Карлос Лурейро, президент Бразильського інституту дистриб’юторів сталі, Аргентина має імпортні тарифи в діапазоні від 12 до 20%, власні захисні бар’єри щодо сталі із Китаю також мають Європа, США та Бхарат (Індія).

Новини

13 Грудня 2024

В Україні впав імпорт бітуму

Вчені знайшли несподіване джерело дефіцитних металів, необхідних для зеленого переходу

Через Український морський коридор у 2024 році експортовано 73,4 млн тонн вантажів

Метінвест закрив шахту під Покровськом

12 Грудня 2024

В Україні різко впали темпи встановлення вітрових електростанцій – експерт

Каметсталь продовжує розширювати асортимент продукції

Україна в січні-листопаді наростила імпорт коксу вдвічі

Інтерпайп розробив два маршрути доставки своєї продукції залізничним транспортом до Європи

Два феросплавні заводи Коломойського викрили у несплаті майже ₴1,2 млрд податків

JSW Steel наростила виробництво сталі на 5%

Без індексації тарифів на перевезення вантажів УЗ може бути збитковою у 2025 році

Наступного року обсяг вантажних перевезень залізницею може скоротитися до 165 млн тонн

Українські морські порти обробили вантажів на 70% більше, ніж торік

Китай почав скорочувати закупівлі російського вугілля

ЄС оцінив, як на них вплине припинення транзиту російського газу через Україну

В Україні може зупинитися єдиний завод, що виготовляє компоненти для броні

ВСІ НОВИНИ ⇢