УЗ потрібно знизити тарифи на вантажні перевезення, щоб підтримати промисловість

Економіка Металургія Новини Теми дня Точка зору
УЗ потрібно знизити тарифи на вантажні перевезення, щоб підтримати промисловість

Державні монополії, до яких входить “Укрзалізниця”, мають дотримуватися спільної державної політики та підтримувати роботу бізнесу та промисловості, адже час зараз дуже важкий. Одним із таких стимулюючих факторів може стати зниження тарифу на перевезення. Про це заявив президент “Укрметалургпрому” Олександр Каленков.

Для підтримки економіки та бізнесу, який ще працює, тарифи УЗ треба знижувати. Підприємства зараз роблять просто неможливі речі, зберігаючи робочі місця, сплачуючи людям зарплату та зберігаючи виробництво. І в тому числі – користуючись послугами УЗ. УЗ має розуміти, що підвищуючи тарифи , вона вбиває ті залишки підприємств, які все ще працюють, і в результаті їй самій возити нічого не буде”, – наголосив Каленков.

Водночас він наголосив на необхідності виваженої державної політики, спрямованої на фінансове оздоровлення компанії УЗ – у тому числі допомоги у залученні коштів західних інвесторів.

“Державна політика має бути правильною. Потрібно просити партнерів виділити кошти саме на підтримку УЗ, яка в тому числі виконує військові замовлення. І шляхом спрямування грошей на УЗ від держави, за рахунок субсидування компанія зможе свої тарифи на перевезення знизити. Це дозволить підприємствам, які користуються послугами залізниці, продовжуватимуть працювати”, – пояснив Каленков.

Нагадаємо, раніше стало відомо про намір “Укрзалізниці” переглянути тарифи на вантажні перевезення та збільшити їх на 20%. Рік тому, у липні, компанія вже підвищувала тарифи на 70% – це призвело до зростання собівартості української продукції та скорочення обсягів виробництва підприємств.

Своєю чергою, президент Українського національного комітету Міжнародної торгової палати ICC Ukraine Володимир Щелкунов заявив, що підвищення тарифу на залізничні вантажні перевезення призведе до подорожчання собівартості української продукції.

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Посудомоечная машина: мифы и реальность

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

ВСІ НОВИНИ ⇢