На прикордонних переходах із Польщею зростають черги вагонів

Економіка Новини Транспорт
На прикордонних переходах із Польщею зростають черги вагонів

На прикордонних переходах із Польщею зростає накопичення вагонів для передачі. Про це йшлося під час онлайн-зустрічі українських і польських залізничників, передає Rail.insider.

Як зауважив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, ускладнилася ситуація з передачею жмихів і шротів через прикордонний перехід Ізов—Грубешув.

Зокрема, накопичення таких вантажів наразі становить майже 900 вагонів (загалом на стик прямують приблизно 2800 вагонів). Це передусім пов’язано із тим, що 16 вересня Польща розширила перелік вантажів, заборонених до імпорту. У ньому є обмеження щодо шротів і жмихів.

«Будь ласка, якщо були відвантажені вантажі, які наразі підпадають під заборону, переадресуйте або переоформіть їх перевезення у транзитному сполученні. Тому що Польська Республіка не буде приймати вантажі, які заборонені до імпорту», — звернувся до вантажовідправників Валерій Ткачов.

Він також додав, що через низький рівень вивантаження є накопичення такої номенклатури і з польського боку кордону. Зокрема, наразі майже 500 вагонів зі шротом заадресовані на станцію Славкув. Проте на добу PKP LHSвивантажує лише 30–35 вагонів, тож таку кількість і буде приймати. Окрім того, у польського перевізника звернули увагу на те, що є можливість збільшити вивантаження вантажів по станціях Грубешув, Щебжешин, Голухув та Воля-Барановська, де наразі є вільні потужності.

По стику Ягодин—Дорогуськ зберігаються складнощі з передачею вантажних потягів через значну кількість ниток пасажирських поїздів. Водночас у PKP Cargo зауважили, що збільшено штат працівників контрольних органів, проте поки що це суттєво не вплинуло на ситуацію з передачею вантажів. Так, за вересень накопичення зросло з 400 вагонів до 1300, тобто фактично втричі.

Побільшало і вагонів, що прямують на перехід Мостиська ІІ—Медика — до майже 2 тис. одиниць. Найбільше туди рухається контейнерів (приблизно 1 тис. одиниць). Також є складнощі з передачею металів, яких наразі майже 450 вагонів. Серед причин накопичення Валерій Ткачов назвав велику кількість перевізників, які працюють на цьому прикордонному переході, та обмежену кількість графікових ниток для вантажних поїздів.

Як повідомлялося раніше, у напрямку західних прикордонних переходів рухається понад 12 тис. вагонів.

Новини

3 Травня 2024

Польща має заборонити імпорт російської металопродукції через свої порти – експерт

Якщо акциз на пальне підвищують до європейського рівня, варто збільшити й зарплату – експерт

ArcelorMittal планує розширення компанії у Бразилії

Туреччина збільшила експорт арматури на 8,9%

Морські перевезення стимулюватимуть зростання експорту продукції ГМК – НБУ

Великий бізнес з початку 2024 року сплатив майже 160 млрд грн податків 

Україна і Британія починають реалізацію проєктів у сфері зелених інновацій в енергетиці

Nippon Steel знадобиться більше часу для завершення угоди з купівлі US Steel

КНДР відправила до росії балістичні ракети

Японські торгові доми очікують скорочення прибутків від металургійного бізнесу

Реальна собівартість електроенергії для населення становить 3,5 грн – Кучеренко

Міжнародна торгова палата закликала ЄС до діалогу щодо вуглецевого мита

Польща за три місяці імпортувала 378,7 тис тонн сталі 

Уряд зобов’язав УЗ перерахувати 1,5 млрд грн до бюджету

АМПУ отримало нове лоцманське судно для портів на Дунаї

Німеччина у січні-лютому імпортувала 155 тис тонн сталі 

ВСІ НОВИНИ ⇢