Тимчасовий коридор України здатен приймати та випускати 8 суден на день
Економіка Новини ТранспортЗдатність приймати та випускати 8 суден на день демонструє, що Україна спроможна самостійно забезпечити маршрут такої ж кількості суден на день, що була під час роботи «зернового коридору» під егідою ООН. Таку думку висловив очільник Моніторингової групи Інституту Чорноморських стратегічних досліджень Андрій Клименко в Facebook.
Так, 1 жовтня, три судна рано-вранці вийшли з портів Південний та Чорноморськ завантажені повністю. Ще 5 суден прибули до портів Великої Одеси під завантаження.
Вийшли: Ying Hao 01 (ІМО:9250189), судновласник з Китаю; Eneida (ІМО:9198381), судновласник з Панами; Azara (ІМО:9132492), судновласник з Польщі.
Прибули: New Legacy (ІМО 9124782), судновласник з Маршалових островів; Ida (ІМО:9109536), судновласник з Німеччини; Forza Doria (ІМО:9218038), судновласник з Ліберії; Olga (ІМО:9109548), судновласник з Німеччини; Danny Boy (ІМО:9324722), судновласник з Греції.
«Чому кількість 5 суден за день важлива? Тому що саме 5 суден на день прибували до портів Великої Одеси в вересні-жовтні 2022 року, тобто під час більш-менш нормальної роботи «зернового коридору» за участі України, Туреччини, ООН та рф», — пояснив Андрій Клименко.
За його словами, таким чином Україна зусиллями своїх захисників продемонструвала, що вона спроможна самостійно забезпечити безпечний маршрут такої ж кількості суден на день, що була під час роботи «зернового коридору» під егідою ООН.
Підпишіться на Minprom у Telegram, щоб залишатися в курсі важливих новин
Відкрити Telegram