Чорноморські порти відновили приймання суден для експорту зерна

Новини Теми дня Транспорт
Чорноморські порти відновили приймання суден для експорту зерна

За останні кілька тижнів десять кораблів без інцидентів пройшли до головних українських портів на Чорному морі, незважаючи на погрози Росії атакувати судна в цьому регіоні, повідомляє Bloomberg.

“Прохід кораблів свідчить про те, що смілива ставка України на створення власного торговельного маршруту після розпаду безпечного коридору, узгодженого з Росією, виправдала себе. Поки що успіх є здебільшого символічним, оскільки судноплавство все ще вимагає обережних маневрів поблизу узбережжя Болгарії та Румунії, коли судна прямують до України”, – йдеться у повідомленні.

За словами людей, знайомих з ситуацією, два судна прибули до Одеси в неділю, а ще два – до Чорноморська, тоді як дані відстеження суден показують, що New Legacy прибув до порту “Південний” того ж дня. Це на додаток до ще п’яти суден, які вже пройшли коридором, завантажили вантажі і вийшли з нього з 16 вересня, і це означає, що тепер судна досягли всіх трьох глибоководних портів, використовуючи тимчасовий коридор України.

Окремо п’ять суден, які застрягли в Україні з початку війни, використовували той самий маршрут, щоб піти до того, як прибули інші судна. В той же час агенція підкреслює, що ці рейси все ще нечисленні порівняно з сотнями рейсів, які відбулися в рамках Чорноморської зернової ініціативи.

Як відзначається, до вторгнення Україна експортувала основну частину свого зерна з глибоководних портів на чорноморському узбережжі, звідти також відправляли залізну руду і добрива. Київ перенаправив поставки річковим, автомобільним і залізничним транспортом, але Росія постійно атакує порти за допомогою безпілотників.

Вартість страхування кораблів, що плавають у такому ризикованому регіоні, також є проблемою. На знак того, що нова стратегія набирає обертів, страховий брокер Міллер заявив, що пропонує “повне страхове покриття від військових ризиків” для українських чорноморських зерновозів.

Новини

3 Травня 2024

Польща має заборонити імпорт російської металопродукції через свої порти – експерт

Якщо акциз на пальне підвищують до європейського рівня, варто збільшити й зарплату – експерт

ArcelorMittal планує розширення компанії у Бразилії

Туреччина збільшила експорт арматури на 8,9%

Морські перевезення стимулюватимуть зростання експорту продукції ГМК – НБУ

Великий бізнес з початку 2024 року сплатив майже 160 млрд грн податків 

Україна і Британія починають реалізацію проєктів у сфері зелених інновацій в енергетиці

Nippon Steel знадобиться більше часу для завершення угоди з купівлі US Steel

КНДР відправила до росії балістичні ракети

Японські торгові доми очікують скорочення прибутків від металургійного бізнесу

Реальна собівартість електроенергії для населення становить 3,5 грн – Кучеренко

Міжнародна торгова палата закликала ЄС до діалогу щодо вуглецевого мита

Польща за три місяці імпортувала 378,7 тис тонн сталі 

Уряд зобов’язав УЗ перерахувати 1,5 млрд грн до бюджету

АМПУ отримало нове лоцманське судно для портів на Дунаї

Німеччина у січні-лютому імпортувала 155 тис тонн сталі 

ВСІ НОВИНИ ⇢