Чорноморські порти відновили приймання суден для експорту зерна

Новини Теми дня Транспорт
Чорноморські порти відновили приймання суден для експорту зерна

За останні кілька тижнів десять кораблів без інцидентів пройшли до головних українських портів на Чорному морі, незважаючи на погрози Росії атакувати судна в цьому регіоні, повідомляє Bloomberg.

“Прохід кораблів свідчить про те, що смілива ставка України на створення власного торговельного маршруту після розпаду безпечного коридору, узгодженого з Росією, виправдала себе. Поки що успіх є здебільшого символічним, оскільки судноплавство все ще вимагає обережних маневрів поблизу узбережжя Болгарії та Румунії, коли судна прямують до України”, – йдеться у повідомленні.

За словами людей, знайомих з ситуацією, два судна прибули до Одеси в неділю, а ще два – до Чорноморська, тоді як дані відстеження суден показують, що New Legacy прибув до порту “Південний” того ж дня. Це на додаток до ще п’яти суден, які вже пройшли коридором, завантажили вантажі і вийшли з нього з 16 вересня, і це означає, що тепер судна досягли всіх трьох глибоководних портів, використовуючи тимчасовий коридор України.

Окремо п’ять суден, які застрягли в Україні з початку війни, використовували той самий маршрут, щоб піти до того, як прибули інші судна. В той же час агенція підкреслює, що ці рейси все ще нечисленні порівняно з сотнями рейсів, які відбулися в рамках Чорноморської зернової ініціативи.

Як відзначається, до вторгнення Україна експортувала основну частину свого зерна з глибоководних портів на чорноморському узбережжі, звідти також відправляли залізну руду і добрива. Київ перенаправив поставки річковим, автомобільним і залізничним транспортом, але Росія постійно атакує порти за допомогою безпілотників.

Вартість страхування кораблів, що плавають у такому ризикованому регіоні, також є проблемою. На знак того, що нова стратегія набирає обертів, страховий брокер Міллер заявив, що пропонує “повне страхове покриття від військових ризиків” для українських чорноморських зерновозів.

Новини

23 Січня 2025

Південна Корея рекомендує ввести тимчасові антидемпінгові мита на нержавіючу сталь з КНР

Трамп оголосив про інвестиції $500 млрд в інфраструктуру ШІ в США

АрселорМіттал Кривий Ріг не зміг вийти на беззбитковість у 2024 – гендиректор

В Україні зріс попит на вживані авто з США майже на 50%

Суд США вирішить питання про продаж з молотка яхти російського олігарха за 300 млн доларів

Україна шукає до $20 млрд для збільшення виробництва зброї

Японський бізнес допомагатиме відновлювати Україну через нову платформу

РФ довелося перенаправити танкери в тихоокеанський порт заради Китаю

ДТЕК інвестує ще €450 млн в будівництво Тилігульської вітроелектростанції

21 Січня 2025

Уряд спростив процедуру будівництва об’єктів розподіленої генерації

Викиди в металургії Китаю у 2024 році зросли на 4,1%

В США створять нову службу з торговельних мит 

ЄК розробляє план повного припинення імпорту російського газу

Металурги України в 2024 році експортували 614 тис. т довгого прокату

Китай зменшив закупівлі російського вугілля у 2024 році на тлі санкцій

Укрзалізниця замовила у державної Укрнафти дизпалива на 1 млрд 

ВСІ НОВИНИ ⇢