Дунайське пароплавство закриває навігацію на Середньому Дунаї

Економіка Новини
Дунайське пароплавство закриває навігацію на Середньому Дунаї

ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» вирішило закрити навігацію на Середньому Дунаї через сезонний період мілководдя. Про це повідомила прес-служба пароплавства.

Закриваємо навігацію на Середньому Дунаї. На жаль, рівень води продовжує знижуватись. Каравани на Середньому Дунаї рухаються з мінімальним завантаженням (1 тис. тонн замість 1,5 тис. тонн на баржу)”, — вказала прес-служба.

В УДП зазначили також, що на Нижньому Дунаї ситуація наразі значно краща, але перевезення з українських портів до Констанци ускладнює низка інших факторів. Зокрема, періодичний сильний вітер змушує припиняти портові операції, через що пароплавство втратило п’ять днів у вересні, і вже декілька днів у жовтні. Крім того, зупинка порту призводить до скупчення величезної кількості річкових суден у каналі Черновода та заторів. Також втрачається дорогоцінний час (три-чотири доби) у чергах на вхідну та вихідну ревізію у Галаці.

На останній зустрічі в Галаці нам обіцяли, що проблема буде вирішена протягом кількох днів, що все впирається у нестачу людей. Проте можливість сформувати ще одну комісію є. Але минув майже місяць, а зрушень ми не бачимо. Погода та рівень води — фактори, на які ми не можемо вплинути. Але я дуже сподіваюсь, що нашим шановним колегам вдасться подолати кадрове питання і пришвидшити ревізію суден”, — зазначив в.о. генерального директора УДП Дмитро Москаленко.

Попри всі складнощі УДП працює та виконує зобов’язання перед клієнтами. Наразі у Констанці завантажується рапсом судно дедвейтом 42 тис тонн. На підході судно дедвейтом понад 30 тис тонн для сої.

ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю. Компанія експлуатує понад 20 самохідних суден вантажного річкового флоту та приблизно 200 несамохідних суден, що дозволяє оперувати приблизно 20 баржевими караванами.

Компанія у 2022 році перевезла морським та річковим флотом 1,8 млн тонн вантажів. Основу вантажів у 2022 році складали зернові та металургійна сировина. Крім того, компанія почала розвивати напрям контейнерних перевезень і запустила регулярні контейнерні каравани.

За підсумками 2022 року ПрАТ «УДП» одержало понад 1 млрд грн прибутку після 38 млн грн збитку за попередній рік.

Новини

30 Листопада 2023

Підприємства Німеччини скоротили споживання металопрокату на 12,9%

Укрнафта збільшила добовий дебіт однієї зі свердловин завдяки ремонту

29 Листопада 2023

Індія розпочала процес продажу деяких стратегічних родовищ корисних копалин

Вартість імпорту сталі до Туреччини знизилася на 17%

ОГТСУ представив проект реверсу Трансбалканського газопроводу

Україна виконала майже всі вимоги для початку переговорів про вступ до ЄС 

Понад 20% російського СПГ, імпортованого ЄС, перепродається за кордон

Україна потребує міжнародної допомоги у захисті довкілля

Французький BNP Paribas не фінансуватиме проекти з видобутку вугілля для металургії

Прокладання євроколії до Львова коштуватиме 1,8 млрд грн

Китай хоче знизити залежність від імпорту ЗРС

Укренерго закликає до економії у зв’язку з збільшенням споживання

Україна працює над створенням системи торгівлі викидами парникових газів

Канада ввела ретроспективне мито на турецьку арматуру

Металургійні підприємства Польщі скоротили виробництво сталі на 17,5%

Єврокомісія не бачить ризиків для фермерів ЄС від української продукції 

ВСІ НОВИНИ ⇢