Пірати захопили судно з прокатом південнокорейської Posco

Металургія Новини
Пірати захопили судно з прокатом південнокорейської Posco

Судно, що перевозило сталеві рулони від корейського виробника сталі Posco, який здійснював продаж через торгову компанію Samsung, турецьким покупцям, було захоплене піратами біля узбережжя Сомалі, повідомляє EUROMETAL.

Компанія веде переговори з піратами з метою звільнення судна – судна Ruen водотоннажністю 41 607 тонн під мальтійським прапором, яке станом на 13 грудня перебувало на шляху до порту Гемлік у Туреччині. За даними ринкових джерел, на борту судна знаходиться близько 40 тис тонн рулонів для кількох покупців, серед яких трубопровідник і автовиробник.

Судно увійшло в зону ризику в Аденській затоці/південній частині Червоного моря 15 грудня і перебуває біля центрального узбережжя Сомалі з 18 грудня, згідно з даними програмного забезпечення для відстеження суден.

“Ми тісно співпрацюємо з відповідними органами влади з цього питання і наразі не можемо надати подальших коментарів”, – заявив представник страхової компанії West of England Insurance Services, яка застрахувала судно.

Джерела на металургійних підприємствах Туреччини повідомили, що арешт може перервати поставки з Азії в регіон, що підтримає ціни на рулонну сталь. Трейдери і турецькі покупці припустили, що судновласники і фрахтувальники можуть спробувати уникнути маршруту Червоним морем/Суецьким каналом, обравши набагато довший і дорожчий шлях навколо мису Доброї Надії і вздовж східного узбережжя Африки. Це також вплине на вартість плавання до Середземноморського регіону. За деякими оцінками, це може додати 35 днів транзитного часу.

Судноплавство через Червоне море/Суецький канал вже ускладнилося через нещодавні напади на контейнеровози, а деякі перевізники нещодавно заявили, що вони також будуть обходити мис Доброї Надії, що збільшить витрати і збільшить час транзиту. За словами одного з трейдерів, деякі комбінати припинять продавати сталь на умовах cfr, покладаючи ризик на покупців.

Турецький покупець азіатських слябів заявив, що це може збільшити витрати приблизно на $25-30/т. Існує також ризик того, що покупці з ЄС, які мають матеріал на воді і мають намір отримати квоту з 1 січня, можуть зіткнутися із затримкою відвантажень.

Новини

22 Квітня 2024

У Хмельницькій області готуються подвоїти кількість індустріальних парків

Окупанти завдали понад $63 млрд збитків довкіллю України

Westinghouse проводить дослідження щодо добудови двох енергоблоків на ХАЕС

Блекауту не буде – енергосистема цілісна – Міненергетики

ЄС знову обіцяє санкції щодо танкерів, які перевозять російську нафту

У Кабміні розробляють порядок бронювання працівників через Дію

ФРУ звернулась до уряду з рекомендаціями врегулювання питань СВАМ

Ціни на природний газ зросли до максимуму за п’ять місяців

Поляки розблокували пункт пропуску Ягодин – Дорогуськ

УЗ відтермінувала списання майже 14,5 тис вантажних вагонів

Ізраїль обмежить експорт металобрухту

Норнікель через санкції закриє завод в РФ і побудує новий в Китаї

Метінвест у I кварталі збільшив сплату податків на 70%

Південна Корея виділить Україні гуманітарну допомогу в розмірі $200 млн

Енергетики фіксують дефіцит в системі і закликають громадян до економії

Україна втратила величезний обсяг генерації, зима буде викликом

ВСІ НОВИНИ ⇢