Пірати захопили судно з прокатом південнокорейської Posco

Металургія Новини
Пірати захопили судно з прокатом південнокорейської Posco

Судно, що перевозило сталеві рулони від корейського виробника сталі Posco, який здійснював продаж через торгову компанію Samsung, турецьким покупцям, було захоплене піратами біля узбережжя Сомалі, повідомляє EUROMETAL.

Компанія веде переговори з піратами з метою звільнення судна – судна Ruen водотоннажністю 41 607 тонн під мальтійським прапором, яке станом на 13 грудня перебувало на шляху до порту Гемлік у Туреччині. За даними ринкових джерел, на борту судна знаходиться близько 40 тис тонн рулонів для кількох покупців, серед яких трубопровідник і автовиробник.

Судно увійшло в зону ризику в Аденській затоці/південній частині Червоного моря 15 грудня і перебуває біля центрального узбережжя Сомалі з 18 грудня, згідно з даними програмного забезпечення для відстеження суден.

“Ми тісно співпрацюємо з відповідними органами влади з цього питання і наразі не можемо надати подальших коментарів”, – заявив представник страхової компанії West of England Insurance Services, яка застрахувала судно.

Джерела на металургійних підприємствах Туреччини повідомили, що арешт може перервати поставки з Азії в регіон, що підтримає ціни на рулонну сталь. Трейдери і турецькі покупці припустили, що судновласники і фрахтувальники можуть спробувати уникнути маршруту Червоним морем/Суецьким каналом, обравши набагато довший і дорожчий шлях навколо мису Доброї Надії і вздовж східного узбережжя Африки. Це також вплине на вартість плавання до Середземноморського регіону. За деякими оцінками, це може додати 35 днів транзитного часу.

Судноплавство через Червоне море/Суецький канал вже ускладнилося через нещодавні напади на контейнеровози, а деякі перевізники нещодавно заявили, що вони також будуть обходити мис Доброї Надії, що збільшить витрати і збільшить час транзиту. За словами одного з трейдерів, деякі комбінати припинять продавати сталь на умовах cfr, покладаючи ризик на покупців.

Турецький покупець азіатських слябів заявив, що це може збільшити витрати приблизно на $25-30/т. Існує також ризик того, що покупці з ЄС, які мають матеріал на воді і мають намір отримати квоту з 1 січня, можуть зіткнутися із затримкою відвантажень.

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Посудомоечная машина: мифы и реальность

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

ВСІ НОВИНИ ⇢