Бразильське металургійне лоббі заявляє про засилля імпорту з країн Азії

Металургія Новини
Бразильське металургійне лоббі заявляє про засилля імпорту з країн Азії

Бразильське виробництво сталі, ймовірно, зіткнеться з ще одним важким роком у 2024 році, оскільки трейдери та виробники прогнозують, що імпортні товари й надалі демпінгуватимуть у цій південноамериканській країні, повідомляє Argus.

Очікується, що в 2023 році бразильський сталеливарний сектор виробить 31,35 млн т необробленої сталі – на 8 відсотків менше, ніж у 2022 році, що відбувається на тлі кількох невдач, спричинених зростанням імпорту, переважно з країн Азії, згідно з даними національного органу сталеливарної промисловості Instituto Aco Brasil.

У листопаді Aco Brasil заявила, що в країні очікується зниження виробництва необробленої сталі на 3% у 2024 році порівняно з 2023 роком. Очікується, що імпорт сталі в 2024 році зросте на 20% до 5,9 млн т.

Aco Brasil лобіює в уряді підвищення антидемпінгових мит – з нинішніх 9,6% до 25% на імпортовану сталь, що тимчасово допоможе захистити вітчизняну промисловість. За словами представників Aco Brasil, переговори з цього питання просуваються, і вони очікують, що уряд ухвалить рішення на початку наступного року.

Міністерство розвитку, промисловості, торгівлі та послуг Бразилії заявило, що отримало запит від Aco Brasil і винесло його на публічні консультації та аналіз своїм технічним персоналом, але запланованої дати ухвалення рішення поки що немає.

Ці лобістські зусилля відбуваються в той час, коли китайський експорт сталі зростає. Згідно з даними китайської митниці, опублікованими на початку грудня, загальний обсяг китайського експорту в листопаді зріс на 43% до 8,01 млн т порівняно з попереднім роком, а в січні-листопаді – на 36% до 82,66 млн т порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Бразильський банк BTG Pactual заявив, що в секторі, схоже, мало підстав для оптимізму, оскільки внутрішні поставки довгомірної і плоскої сталі скоротилися в річному обчисленні, а проникнення імпорту залишається “значним занепокоєнням”.

Зростання імпорту, в основному з Китаю, підірвало бразильське виробництво сталі через зниження цін, що, ймовірно, “чинитиме тиск на маржу заводів у майбутньому”, – додали в BTG Pactual в іншому звіті.

Очікується, що імпорт сталі в Бразилію в 2023 році зросте на 48,6% до 4,9 млн т порівняно з 2022 роком, з яких 57% припаде на Китай, повідомляє Aco Brasil.

Деякі бразильські галузі, що споживають сталь, також перебувають під тиском. Наприклад, бразильські автовиробники втрачають свою частку на латиноамериканському ринку на користь азійських країн і навряд чи зможуть відновити темпи у 2024 році. За даними Anfavea, бразильської автомобільної асоціації, частка китайських компаній на латиноамериканському ринку транспортних засобів за останнє десятиліття зросла до 21,2%, що зробило їх найбільшим постачальником, порівняно з 4,6%.

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Посудомоечная машина: мифы и реальность

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

ВСІ НОВИНИ ⇢