Три японські судноплавні компанії призупинили транзит через Червоне море

Новини Транспорт
Три японські судноплавні компанії призупинили транзит через Червоне море

Японські судноплавні компанії Nippon Yusen Kaisha (NYK Line), Mitsui OSK Line (Mol) і Kawasaki Kisen Kaisha (K-Line) тимчасово призупинили транзит через Червоне море всіх своїх суден у відповідь на напади єменських хуситів на кораблі, повідомляє Argus.

NYK Line вирішила 12 січня зупинити транзит через Червоне море всіх своїх суден з міркувань безпеки. Вона дозволила деяким суднам пройти через регіон після початку нападів хуситів, хоча зростаючі ризики змусили фірму змінити свою позицію. NYK Line не впевнена, коли відновить транзит через Червоне море, і відмовилася повідомити, куди вона піде в обхід.

K-Line 12 січня і Mol минулого тижня також вирішили припинити транзит через Червоне море для всіх своїх суден. Вони розглядають можливість обходу мису Доброї Надії для перевезення вантажів між Азією та Європою. Вони також не знають, коли відновлять рейси через Червоне море.

Ситуація в регіоні погіршилася, і останнім інцидентом стало те, що 17 січня американські війська завдали удару і знищили протикорабельні балістичні ракети, які мали бути запущені з підконтрольних хуситам районів Ємену, після того, як бойовики влучили в суховантаж Zografi, що належить Греції.

Новини

Три японські судноплавні компанії призупинили транзит через Червоне море

Євросоюз скоротив імпорт DRI на 17,4%

Міжнародна торгівля приховує 22% глобальних викидів вуглецю

Primetals Technologies встановить нову електродугову піч на заводі Voestalpine в Лінці

Окупанти завдали черговий удар по прифронтовій ТЕС ДТЕК

Малі та середні підприємства отримають можливість получити гранти до 10 тис євро

Британська Shell призупинила усі поставки через Червоне море

Криворізький залізорудний комбінат скоротив виробництво аглоруди на 24%

Українським та міжнародним компаніям необхідно об’єднатись для відбудови економіки України

Зростання світової економіки виявилось сильніше прогнозу – МВФ

16 Січня 2024

У 2023 році УЗ перевезла 27 млн тонн залізної руди

Rio Tinto наростила відвантаження залізної руди

Українські металурги за підсумками року скоротили експорт чавуну на 5,8%

Ціни на вантажні перевезення різко зросли

Тарифи треба обговорювати з учасниками ринку, а не брати зі стелі – експерт

Держшахти заборгували 14 млрд за електрику

ВСІ НОВИНИ ⇢