Дунайське пароплавство збільшить перевезення залізної руди до 1,5 млн тонн на рік

Економіка Металургія Новини Транспорт
Дунайське пароплавство збільшить перевезення залізної руди до 1,5 млн тонн на рік

ПрАТ “Українське Дунайське пароплавство” (УДП) прагне збільшити перевезення вантажів ГМК. Про це в інтерв’ю USM розповів гендиректор УДП Дмитро Москаленко.

За його словами, є багато факторів, які можуть вплинути на обсяги перевезень — ситуація на ринку зернових, енергоринку та інших ринках, попит на металопродукцію, кліматичний фактор. Найважливішим показником керівник УДП вважає рівень рентабельності. Минулого року до бюджету було сплачено більше коштів, аніж за всю історію пароплавства.

Дмитро Москаленко зазначив, якщо йдеться про середньо- та довгострокову перспективу, УДП має на меті збільшити перевезення залізорудної сировини до 1,5 млн т, аграрної продукції до — 1,4 млн т, мінеральних добрив, будматеріалів, металопродукції — до 300-400 тис. т на рік. “При модернізації нашого самохідного флоту це цілком реальне завдання”, – зазначив він.

За його словами, у поточному році частка продукції ГМК у перевезеннях УДП буде щонайменше 50%. “На Дунаї розміщено кілька великих металургійних комбінатів, які щороку купують мільйони тонн залізорудної сировини. Але за цей обсяг іде боротьба серед перевізників, тому треба давати найкращі умови та перемагати”, – розповів він.

Керівник УДП зазначив, що чим швидше у пароплавства з’являться модернізовані буксири, тим успішніше воно зможе конкурувати. Хоча не все залежить від нас, є й глобальні фактори, про які ми говорили спочатку. Сьогодні європейська економіка, особливо будівельний сектор, через високі відсоткові ставки не в кращому стані. І це впливає на попит на металургійну продукцію, тобто обсяг виробництва”, — пояснив Дмитро Москаленко.

У січні поточного року УДП доставило до Сербії п’ять барж із залізною рудою. Загальний дедвейт каравану становить 9 тис. т. По дорозі назад караван візьме зерно і вирушить у румунський порт Констанца. З Констанци в Україну доставляють міндобрива, будматеріали та інші вантажі.

Новини

Дунайське пароплавство збільшить перевезення залізної руди до 1,5 млн тонн на рік

У 2023 році В’єтнам збільшив експорт сталі на третину

Від бразильської Vale вимагають компенсації за катастрофи 2015 та 2019 років

Фінська Outokumpu придбала частку у брухтозаготівельній компанії

Міненерго створило робочу групу для погашення боргів на енергоринку

Данія виділить Україні майже 9 млн дол на боротьбу з корупцією

В Україні за два роки побудували понад 660 МВт нових потужностей зеленої енергетики

27 Січня 2024

Експорт брухту з України у 2023 році зріс в 3,4 раза

26 Січня 2024

У минулому році турецькі металурги виробили 33,71 млн тонн сталі

В Україні завершили монтаж першої вітротурбіни

Уряд розробляє пільгові програми оренди житла для українців

На ЗАЕС може виникнути нова загроза ядерній безпеці

УЗ охоронятиме інфраструктуру за допомогою дронів

Попередньо всі держави ЄС погодили виділення 50 млрд євро Україні

Система бронювання працівників потребує якісного оновлення – Наталуха

Автогаз у мережах АЗС продовжує дешевшати

ВСІ НОВИНИ ⇢