Дунайське пароплавство збільшить перевезення залізної руди до 1,5 млн тонн на рік

Економіка Металургія Новини Транспорт
Дунайське пароплавство збільшить перевезення залізної руди до 1,5 млн тонн на рік

ПрАТ “Українське Дунайське пароплавство” (УДП) прагне збільшити перевезення вантажів ГМК. Про це в інтерв’ю USM розповів гендиректор УДП Дмитро Москаленко.

За його словами, є багато факторів, які можуть вплинути на обсяги перевезень — ситуація на ринку зернових, енергоринку та інших ринках, попит на металопродукцію, кліматичний фактор. Найважливішим показником керівник УДП вважає рівень рентабельності. Минулого року до бюджету було сплачено більше коштів, аніж за всю історію пароплавства.

Дмитро Москаленко зазначив, якщо йдеться про середньо- та довгострокову перспективу, УДП має на меті збільшити перевезення залізорудної сировини до 1,5 млн т, аграрної продукції до — 1,4 млн т, мінеральних добрив, будматеріалів, металопродукції — до 300-400 тис. т на рік. “При модернізації нашого самохідного флоту це цілком реальне завдання”, – зазначив він.

За його словами, у поточному році частка продукції ГМК у перевезеннях УДП буде щонайменше 50%. “На Дунаї розміщено кілька великих металургійних комбінатів, які щороку купують мільйони тонн залізорудної сировини. Але за цей обсяг іде боротьба серед перевізників, тому треба давати найкращі умови та перемагати”, – розповів він.

Керівник УДП зазначив, що чим швидше у пароплавства з’являться модернізовані буксири, тим успішніше воно зможе конкурувати. Хоча не все залежить від нас, є й глобальні фактори, про які ми говорили спочатку. Сьогодні європейська економіка, особливо будівельний сектор, через високі відсоткові ставки не в кращому стані. І це впливає на попит на металургійну продукцію, тобто обсяг виробництва”, — пояснив Дмитро Москаленко.

У січні поточного року УДП доставило до Сербії п’ять барж із залізною рудою. Загальний дедвейт каравану становить 9 тис. т. По дорозі назад караван візьме зерно і вирушить у румунський порт Констанца. З Констанци в Україну доставляють міндобрива, будматеріали та інші вантажі.

Новини

26 Квітня 2024

ЄС закликають до більш активних дій щодо припинення імпорту російської сталі та ЗРС

Експорт сталевого брухту з Японії знизився на 4,6%

JSW очікує видобуток вугілля у 2024 році на рівні 13,5 млн тонн

Запоріжсталь має намір підвищити якість металопродукції

Уряд зберіг чинний тариф на електроенергію для населення до кінця травня

Індія дозволила російським компаніям страхувати танкери з нафтою, щоб обійти санкції 

Низька інфляція під час війни може нашкодити – економіст

Україна може втратити до 2% ВВП через обстріли енергетичної інфраструктури

Світове виробництво DRI у січні-березні збільшилось на 7,4%

З початку року машинобудівники ДТЕК виготовили п’ять вугільних комбайнів

Vale за результатами I кварталу скоротила чистий прибуток майже на 13%

Tata Steel відхилила план профспілок щодо збереження доменної печі

Японія інвестує у розвиток чилійських мідних шахт

У енергосистемі зберігається дефіцит – обмежено споживання криворізької промисловості

72% роботодавців в Україні нарікають на дефіцит кадрів

Anglo American відхилила пропозицію BHP

ВСІ НОВИНИ ⇢