Дунайське пароплавство збільшить перевезення залізної руди до 1,5 млн тонн на рік

Економіка Металургія Новини Транспорт
Дунайське пароплавство збільшить перевезення залізної руди до 1,5 млн тонн на рік

ПрАТ “Українське Дунайське пароплавство” (УДП) прагне збільшити перевезення вантажів ГМК. Про це в інтерв’ю USM розповів гендиректор УДП Дмитро Москаленко.

За його словами, є багато факторів, які можуть вплинути на обсяги перевезень — ситуація на ринку зернових, енергоринку та інших ринках, попит на металопродукцію, кліматичний фактор. Найважливішим показником керівник УДП вважає рівень рентабельності. Минулого року до бюджету було сплачено більше коштів, аніж за всю історію пароплавства.

Дмитро Москаленко зазначив, якщо йдеться про середньо- та довгострокову перспективу, УДП має на меті збільшити перевезення залізорудної сировини до 1,5 млн т, аграрної продукції до — 1,4 млн т, мінеральних добрив, будматеріалів, металопродукції — до 300-400 тис. т на рік. “При модернізації нашого самохідного флоту це цілком реальне завдання”, – зазначив він.

За його словами, у поточному році частка продукції ГМК у перевезеннях УДП буде щонайменше 50%. “На Дунаї розміщено кілька великих металургійних комбінатів, які щороку купують мільйони тонн залізорудної сировини. Але за цей обсяг іде боротьба серед перевізників, тому треба давати найкращі умови та перемагати”, – розповів він.

Керівник УДП зазначив, що чим швидше у пароплавства з’являться модернізовані буксири, тим успішніше воно зможе конкурувати. Хоча не все залежить від нас, є й глобальні фактори, про які ми говорили спочатку. Сьогодні європейська економіка, особливо будівельний сектор, через високі відсоткові ставки не в кращому стані. І це впливає на попит на металургійну продукцію, тобто обсяг виробництва”, — пояснив Дмитро Москаленко.

У січні поточного року УДП доставило до Сербії п’ять барж із залізною рудою. Загальний дедвейт каравану становить 9 тис. т. По дорозі назад караван візьме зерно і вирушить у румунський порт Констанца. З Констанци в Україну доставляють міндобрива, будматеріали та інші вантажі.

Новини

26 Липня 2024

Найскладніший період літа вже позаду, але невідомо що буде взимку – Укренерго

В Міненерго кажуть, що працюють над покращенням ситуації зі світлом

США скоротили імпорт прокату на 23%

Рада не відмовляється від ідеї підвищення ПДВ

POSCO знизила виплавку сталі

Кількість працюючих індустриальних парків може збільшись до 20

Залізниці України та Польщі домовились розвивати сполучення

Євросоюз надасть Україні ще 68 великих генераторів

Польща допомогла – в Україні скорочені обсяги обмеження світла

ЄС виділив Україні перший транш у 1,5 млрд євро із заморожених активів РФ

Усть-Дунайськ перетворять на хаб з імпорту добрив 

ЄС може запустити розслідування щодо продаж г/к рулону за квотою “інших країн”

В Росії різко уповільнилося промислове виробництво 

ОККО формує парк вагонів-цистерн

EUROFER: У 2024 році видиме споживання сталі в ЄС повинно відновитися

США знайшли 2 млрд дол на військову допомогу Україні

ВСІ НОВИНИ ⇢